Zanieczyszczenie mórz i oceanów to globalny problem, który FRoŚCIE, ze względu na jej wieloletnią działalność w sektorze spożywczym i rybnym, jest bardzo bliski.
Wszystkie produkty rybne w naszej ofercie od lat posiadają niebieski certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC, gdyż zrównoważony rozwój mórz i oceanów jest dla nas kwestią pierwszoplanową. Zwracamy na to szczególną uwagę, bo to gwarancja pochodzenia ryb z bezpiecznych łowisk – stwierdza Aleksandra Wysocka, marketing director FRoSTY.
Food Truck HOT&cold by FRoSTA for the Oceans pojawił się w Warszawie na Zimowym Narodowym, na którym od listopada do marca działa lodowisko, a także wiele innych sezonowych atrakcji cieszących się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców stolicy. Goście Food Trucka mogli skosztować 5 potraw z portfolio marki: Noodles and Chicken, Mexican Chicken, Asian Wok, Wegetable Curry (wegańskie) oraz Chili Con Quinoa (również wegańskie). Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans.
Podczas akcji na Zimowym Narodowym, FRoSTĘ wspierały znane influencerki – Ciocia Liestyle oraz Zosia Ślotała, których działalność dobrze wpisuje się w wartości wyznawane przez markę.
To już trzecia akcja marki pod szyldem HOT&cold by FRoSTA for the Oceans – dwie poprzednie odbyły się w 2019 roku podczas Warszawskiego Festiwalu Konesera w Warszawie oraz Nocnego Targu Towarzyskiego w Poznaniu.
Za pomysł i organizację wydarzenia odpowiadały LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.