Pizza Hut nie od dziś znana jest z różnorodności swojego menu. Przez kolejne miesiące Goście sieci będą mogli do woli próbować wszystkich smaków pizzy dostępnych w restauracjach, do Pizza Hut powrócił bowiem Festiwal Pizzy! To szczególna okazja na wspólne spotkania w gronie przyjaciół. W Pizza Hut czekają na nich specjalne promocje.
Festiwal Pizzy to nie lada gratka dla wielbicieli pizzy, których w Polsce nie brakuje. W menu Pizza Hut dostępnych jest ponad 20 rodzajów pizzy i dzięki nowo wprowadzonej ofercie podczas jednej wizyty w restauracji, można spróbować dowolnej ich liczby, nawet wszystkich. W tegorocznej edycji Festiwalu można zamówić także Pizzę Koronę, która królowała na stołach restauracji Pizza Hut przez ostatnie miesiące.
Promocja Festiwal Pizzy daje też gwarancję, że niezależnie od wielkości zamówienia, nasz rachunek będzie zawsze jednakowy (22 zł). To szczególnie istotne dla młodych ludzi, w tym studentów, którzy w restauracjach zwracają szczególną uwagę na stosunek ceny do jakości podawanych potraw.
Wprowadzając ofertę „Festiwal Pizzy” Pizza Hut pragnie pokazać Gościom różnorodność i atrakcyjność menu swoich restauracji. „Z tego powodu Festiwal Pizzy ma formę degustacji – podczas jednej wizyty można spróbować kilku, a nawet kilkunastu rodzajów pizzy i na tej podstawie wybrać swoją ulubioną.
Z naszych badań wynika, że wielu Klientów, szczególnie kobiet, docenia taką formułę Festiwalu.” – powiedziała Agnieszka Skarul, Brand Manager Pizza Hut.
W tym roku Festiwal Pizzy to wyjątkowo dobra okazja, żeby spotkać się z przyjaciółmi. Pizza Hut przygotowała specjalną promocję dla osób, które odwiedzą restauracje ze znajomymi.
„Obserwujemy, że restauracje Pizza Hut są bardzo często wybierane na miejsce spotkań z przyjaciółmi. Wystrój naszych wnętrz, łagodna muzyka, a przede wszystkim różnorodność potraw, takich jak pizza, którymi łatwo dzielić się z bliskimi, zachęcają naszych Gości do spotkań w większych grupach. Teraz przy zamówieniu Festiwalu Pizzy dla 3 i więcej osób, każdy otrzymuje bezpłatny napój.” – powiedziała Agnieszka Skarul.
Od 20 stycznia nową ofertę wspiera kampania telewizyjna emitowana na kanałach tematycznych Polsatu i TVN a także kampania banerowa w internecie. Działania SEM prowadzone są także na serwisach Google i YouTube.
Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają agencje OMD Media Directions oraz codemedia. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Promocja „Festiwal Pizzy” trwa do początku kwietnia.