Już niedługo przedstawiciele branży HoReCa będą mogli poznać nowości i spotkać się z dostawcami sprzętu, produktów i półproduktów niezbędnych do prowadzenia biznesu. Organizowane po raz 19. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro odbędą się w dniach 25-27 marca br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.
Oferta wystawców skierowana jest m.in. do właścicieli i zarządzających restauracjami, hotelami, barami i kawiarniami, szefów kuchni, barmanów, baristów oraz przedstawicieli sektora cukierniczego i piekarniczego.
Bogactwo produktów i usług
Producenci i dostawcy zaprezentują elementy wyposażenia zaplecza kuchennego, akcesoria dla gastronomii, sprzęt cateringowy oraz odzież roboczą. Nie zabraknie wyposażenia sal restauracyjnych i barów, elementów dekoracji wnętrz, szerokiego wyboru zastaw stołowych, porcelany i szkła. W ofercie znajdą się napoje oraz produkty i półprodukty spożywcze dla wszystkich sektorów gastronomii. Organizatorzy zadbają jednocześnie o to, by nie zabrakło regionalnej i tradycyjnej polskiej żywności, a także lokalnych produktów z całego świata, w tym włoskich i portugalskich. Nowością tegorocznych targów będzie promocja wieprzowiny.
Pod okiem kulinarnych autorytetów
Pokazy kulinarne i konkursy organizowane przez mistrzów kuchni, tj. „Kulinarny talent 2015” Roberta Sowy, 10 Festiwal Kuchni Greckiej Teo Vafidisa i „Gotuj lokalnie” Marcina Budynka, tradycyjnie urozmaicą Targi EuroGastro. Po raz pierwszy kucharze wyspecjalizowani w daniach kuchni myśliwskiej zaprezentują sposoby przyrządzania mięsa zwierzyny łownej w konkursie „Smaki dziczyzny”, którego gospodarzem będzie Artur Świerżewski.
Z kolei młodzi bariści staną do rywalizacji w VII Olimpiadzie Kawy®, organizowanej przez Apro Trade/ Akademię Kawy® w ramach sektora kawowego. W programie targów nie zabraknie również szkoleń z zakresu marketingu i zarządzania.