80% wystawców tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro potwierdziło swój udział w imprezie w przyszłym roku. Już w czerwcu ruszyła sprzedaż stoisk. Organizator targów – spółka MT Targi Polska, zauważa tendencję do rezerwowania większej niż dotychczas powierzchni wystawienniczej.
Mimo, że okres wakacyjny trwa, a do XVIII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2014 zostało jeszcze 7 miesięcy, przygotowania do imprezy trwają pełną parą. Już zgłaszają się wystawcy i rezerwowane są stoiska.
– Zauważalna jest poprawa koniunktury na rynku gastronomicznym. Firmy chętniej niż w ubiegłym roku kontaktują się z nami i z zainteresowaniem reagują na składane oferty. Wielu wystawców już teraz zapowiada prezentację nowości. Chcąc pokazać jak najszerzej swoją ofertę, część z nich zdecydowała się na zakup większych stoisk. Bardzo się cieszymy, znajdując kolejne potwierdzenia, że targi EuroGastro są ważną i cenioną branżowa imprezą, uwzględnianą w planach marketingowych firm z sektora – podkreśla Grzegorz Sendor, koordynator projektów HoReCa w MT Targi Polska.
Zespół EuroGastro prowadzi również rozmowy z organizatorami wydarzeń towarzyszących, takich jak seminaria czy pokazy, które rok rocznie uzupełniają część wystawienniczą. Już dziś wiadomo, że odbędzie się nowy konkurs kulinarny.
Znany jest już także sponsor główny targów. Po raz drugi została nim firma Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o.
Kolejne EuroGastro odbędą się w dniach 26-28 marca 2014 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Więcej informacji na: www.eurogastro.com.pl