Etno Cafe we Wrocławiu ponownie otwarte po remoncie

Aktualności

Etno Cafe we Wrocławiu ponownie otwarte po remoncie

12 sierpnia 2022

Po gruntownym remoncie otwarto kawiarnię Etno Cafe w apartamentowcu OVO Wrocław. Nowa odsłona najbardziej znanego high-streetu firmy w stolicy Dolnego Śląska zbiegła się ze zmianą strategii i wprowadzeniem zmian w koncepcji prowadzenia lokali.

Po pandemii koronawirusa Etno Cafe na dobre wraca na ścieżkę rozwojową. W tym bardzo trudnym dla całej branży gastronomicznej okresie firma była zmuszona zamknąć cztery ze swoich 23 lokali. Teraz kończy restrukturyzację i wyznacza nowe cele związane z rozwojem sieci kawiarni, produkcją kawy i rozbudową infrastruktury.

Tym razem stawiamy na wzrost w normalnych warunkach. Dopasowujemy się do potrzeb zmieniającego się rynku. Jednocześnie mamy bardzo ambitne plany związane z rozwojem sieci kawiarni. Koncentrujemy się na największych miastach w kraju, ale prowadzimy negocjacje z dużymi zagranicznymi klientami biurowymi. W ciągu dwóch lat chcemy mieć 100 działających lokali w Polsce i Europie. Do tego dokładamy rozwój infrastruktury produkcyjnej w palarni oraz samych produktów. Chcemy, żeby Cold Brew, nasz autorski i pierwszy w Polsce browar kawowy, był zdrową i zrównoważoną alternatywą dla napojów energetycznych – mówi Kajetan Maćkowiak, współwłaściciel Etno Cafe.

Symbolem nowego otwarcia Etno i zmiany w koncepcji prowadzenia marki jest remont jednej z najbardziej znanych kawiarni tej sieci w stolicy Dolnego Śląska – w apartamentowcu OVO Wrocław. Nowe lokale mają funkcjonować zgodnie z założeniami szerszego całodziennego konceptu.

Za rozwojem biznesowym idzie też zmiana w myśleniu o naszych kawiarniach. Rozszerzamy nasze menu. Wprowadzamy do niego nowe pozycje lunchowe i wieczorowe, skupione wokół pieczywa na zakwasie. To efekt współpracy z trzema rzemieślniczymi konceptami z Wrocławia. Dla naszych gości serwujemy koktajle alkoholowe i bezalkoholowe oraz wina ze Wzgórz Trzebnickich. Powiększony lokal OVO Wrocław będzie miał też świeży design, kiosk i nowe menuboardy. Wokół kawy chcemy stworzyć przestrzeń, której charakter będą tworzyć nasi goście – wskazuje Marian Trąbiński – dyrektor operacyjny sieci kawiarni.