Etno Cafe zakończyło emisje akcji, w ramach których pozyskało blisko 7 mln zł na rozwój. Ponad 15% z tej kwoty to efekt przeprowadzonej przez markę kampanii crowdfundingowej.
– Dzięki emisjom akcji w ostatnich miesiącach udało nam się zebrać środki na większość zakładanych celów – powiedział Łukasz Mrowiński, współzałożyciel i CEO Etno Cafe. – Zaangażowanie inwestorów, których liczba wzrosła do prawie 400, pozwoli nam na intensywne inwestycje w rozwój sieci kawiarni i sprzedaży Cold Brew Coffee.
W ramach realizacji strategii rozwoju spółka prowadziła od czerwca do lipca ofertę prywatną akcji. Jej uzupełnieniem była oferta publiczna akcji w formie zbiórki crowdfundingowej na platformie Crowdway.
Etno Cafe jest jedną z najbardziej dynamicznych polskich marek kawowych. W ciągu niespełna 6 lat działalności rozwinęła własną palarnię kawy, zaś w ostatnich 3 latach uruchomiła browar kawowy oraz sieć 17 kawiarni, które w ciągu ostatniego półtora roku odwiedziło ponad 1,2 miliona klientów.
Firma planuje zakończyć rok 2018 przychodami na poziomie około 20 mln zł, czyli ze wzrostem o blisko 70% w stosunku do roku poprzedniego.