Etno Cafe pozyskało blisko 7 mln zł na dalszy rozwój

Newsy

Etno Cafe pozyskało blisko 7 mln zł na dalszy rozwój

24 października 2018

Etno Cafe zakończyło emisje akcji, w ramach których pozyskało blisko 7 mln zł na rozwój. Ponad 15% z tej kwoty to efekt przeprowadzonej przez markę kampanii crowdfundingowej.

– Dzięki emisjom akcji w ostatnich miesiącach udało nam się zebrać środki na większość  zakładanych celów – powiedział Łukasz Mrowiński, współzałożyciel i CEO Etno Cafe. – Zaangażowanie inwestorów, których liczba wzrosła do prawie 400, pozwoli nam na intensywne inwestycje w rozwój sieci kawiarni i sprzedaży Cold Brew Coffee.

W ramach realizacji strategii rozwoju spółka prowadziła od czerwca do lipca ofertę prywatną akcji. Jej uzupełnieniem była oferta publiczna akcji w formie zbiórki crowdfundingowej na platformie Crowdway.

Etno Cafe jest jedną z najbardziej dynamicznych polskich marek kawowych. W ciągu niespełna 6 lat działalności rozwinęła własną palarnię kawy, zaś w ostatnich 3 latach uruchomiła browar kawowy oraz sieć 17 kawiarni, które w ciągu ostatniego półtora roku odwiedziło ponad 1,2 miliona klientów.

Firma planuje zakończyć rok 2018 przychodami na poziomie około 20 mln zł, czyli ze wzrostem o blisko 70% w stosunku do roku poprzedniego.