Erlenbacher wkracza do Polski

Newsy

Erlenbacher wkracza do Polski

06 listopada 2012

Od jakiegoś czasu w Polsce dostępne są produkty firmy Erlenbacher Backwaren – producenta mrożonych wyrobów ciastkarskich, kierowanych do branży HoReCa. Teraz przedsiębiorstwo chce oficjalnie wejść na polski rynek. Celem jest zdobycie pozycji lidera.

Erlenbacher istnieje na europejskim rynku od 35 lat. Specjalizuje się w produkcji ciast i deserów, przygotowywanych wyłącznie przy użyciu naturalnych składników. Obecnie firma działa w 36 krajach i zatrudnia 500 osób. Rocznie produkuje ponad 16 milionów ciast, co stawia przedsiębiorstwo w europejskiej czołówce. Aż 60% oferty to wypieki.  Polskich klientów chce skusić naturalnymi metodami przygotowywania ciast i tradycyjnymi recepturami, bez dodawania konserwantów, czy tłuszczów. Ciasta nie są też poddawane jakimkolwiek technikom kolorowania, czy poprawiania zapachu. W efekcie wiele ciast w większości składa się ze świeżych owoców. W przypadku szarlotki jest to nawet 70%.

Firma kładzie nacisk nie tylko na jakość produktów, ale też na ekonomię. Wszystkie desery są pokrojone na mniejsze kawałki, dzięki czemu nie jest konieczne rozmrażanie całego ciasta, jeśli klient zamówi tylko jedną porcję.

Produkty przeznaczone na polski rynek obejmują ciasta kremowe, owocowe (między innymi truskawkowe, wiśniowe i śliwkowe) i tradycyjne. Są to szarlotki, ciasta czekoladowe, migdałowe, serniki, torty (również kilkuwarstwowe), tarty, brownies i kostki. Gama produktów będzie się sukcesywnie rozszerzać.

O planach związanych z Polską mówi Bernhard Neumeister, dyrektor zarządzający Erlenbacher: „Wierzymy, że nasze doświadczenie zdobyte przez lata na europejskich rynkach pomoże nam także w Polsce. Naszym celem jest pozycja największego dostawcy dla branży. Obecnie pracujemy nad polską wersją naszej strony internetowej. W październiku rusza kampania reklamowa, a od grudnia tego roku chcemy już oficjalnie być na rynku.”

Obecnie produkty Erlenbachera można znaleźć w ofercie hurtowni Farutex.