Drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Hotele

Drużyna Campanile znów atakuje Runmageddon

Drużyna Campanile po raz pierwszy wystartowała w Runmageddonie w 2017 r. i od tego czasu załoganci polskich hoteli z zieloną kropką w logo meldują się na trasie ekstremalnych biegów przeszkodowych w każdym sezonie. Przyłączają się do nich również pracownicy innych hoteli działających pod szyldami marek należących do portfolio Louvre Hotels Group.

Załoganci naszych hoteli chętnie uczestniczą w zabawie, traktując ją jako świetne narzędzie do budowania ducha w zespole. Rola oficjalnego partnera hospitality Runmageddonu daje nam też okazję do promowania kluczowych wartości naszych marek podczas imprezy. Niezależnie od warunków na trasie i miejsc zajmowanych na co dzień w hierarchii pracowniczej członkowie naszej drużyny biegną zespołowo, dopingują się i wspierają w trudnych momentach, wspólnie dążąc do jednego celu, jakim jest przekroczenie mety przez wszystkich w doskonałym nastroju – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

Campanile co roku sponsoruje jedną z przeszkód na trasie Runmageddonu. W tym sezonie podczas warszawskiej edycji imprezy, która odbyła się 25 maja na terenie Twierdzy Modlin, była to przeszkoda wymagająca wskoczenia do rowu z lodowatą wodą i przejścia pod zawieszoną powyżej siatką. A jakie wyzwanie czekać będzie na trasie najbliższych zawodów we Wrocławiu? Tego uczestnicy dowiedzą się już 24 sierpnia w Rolantowicach, gdy podczas biegu ujrzą flagi Campanile. Jako oficjalny partner hospitality Runmageddonu marka zasponsorowała też worki-plecaki dodawane do pakietów startowych wszystkich uczestników biegu w formule classic podczas warszawskiej i wrocławskiej edycji imprezy.

Dotychczas drużyna Campanile, reprezentowana przez hotelarzy z obiektów marki w Warszawie i Łodzi, wystartowała 25 maja w stołecznej edycji Runmageddonu. Już 24 sierpnia pracownicy obiektów Campanile z Bydgoszczy, Krakowa, Poznania i Wrocławia oraz krakowskiego hotelu Metropolo by Golden Tulip wybiegną na trasę edycji wrocławskiej – jak zawsze pod znakiem #CampanileHero!

źródło: biuro prasowe Campanile