„Dorszowe Żniwa” w edukacyjnej odsłonie

Wydarzenia

„Dorszowe Żniwa” w edukacyjnej odsłonie

20 czerwca 2016

Rozkwit gastronomii w Polsce, wzrastająca konkurencyjność na rynku HoReCa i coraz większe wymagania klientów – to tylko niektóre ze współczesnych wyzwań z jakimi mierzą się restauracje.  O tym, jak w obliczu tak dynamicznych zmian kreować wizerunek lokalu, jak i prowadzącego go szefa kuchni, opowiedzą w ramach szkolenia dla uczestników XIII edycji „Dorszowych Żniw” specjaliści z zakresu marketingu i personal brandingu.

W ramach odbywającej się na zamku w Gniewie tegorocznej edycji Mistrzostw Polski w Potrawach z Ryb Morskich uczestnicy nie tylko staną przed szansą zdobycia tytułu mistrzów dań rybnych, ale również będą mieli niepowtarzalną okazję, by poszerzyć swoją wiedzę w zakresie prowadzenia efektywnych działań marketingowych i wizerunkowych, bez których świadome wyzwań i trendów, nowoczesne podmioty z branży HoReCa nie mogą funkcjonować na odpowiednio wysokim poziomie.

Wykłady dotyczące personal brandingu oraz marketingu internetowego dla szefów kuchni, kucharzy i restauratorów poprowadzą doświadczeni praktycy tworzący jedną z wiodących wrocławskich agencji marketingowych. – Dla uczestników szkolenia przygotowaliśmy dedykowany gastronomom program obejmujący zagadnienia m.in z obszaru analizy konkurencji, trafnego definiowania grupy odbiorców i świadomej promocji medialnej – mówi Łukasz Wasiuta, Associate PR Director w Agencji More&More Marketing. – Rynek pokazuje, że świadomość marketingowa i umiejętność doboru odpowiednich narzędzi w długofalowym procesie budowania wizerunku są dziś nieodłącznym elementem sukcesu w branży gastronomicznej i hotelarskiej. Na szczęście jej przedstawiciele coraz lepiej to rozumieją i poszukują profesjonalnego wsparcia. Stąd nasza obecność na „Dorszowych Żniwach” – dodaje ekspert.

W ramach cyklu szkoleniowego gastronomowie dowiedzą się również jak w swojej codziennej działalności wykorzystać media społecznościowe. – Internet daje branży HoReCA ogromne możliwości promocyjne. Aby wykorzystać ich potencjał nie wystarczą jednak intuicyjne aktywności. Dynamicznie zmieniająca się wirtualna rzeczywistość wymaga od restauratorów i menadżerów hoteli czujności, nieustannego rozwoju i śledzenia trendów –  mówi Joanna Tomaszewska, CEO w Agencji More&More Marketing. – Aby umiejętnie zarządzać wizerunkiem marki lub obiektu i dobierać kompetentnych specjalistów w zakresie PR/marketingu konieczna jest przynajmniej podstawowa wiedza w tym zakresie. Jesteśmy tu po to, by wspierać restauratorów swoim doświadczeniem i wskazać im kierunek, który powinni obrać, chcąc umiejętnie promować to, czemu poświęcają się na co dzień, czyli wyjątkową kuchnię i atmosferę miejsca – dodaje Joanna Tomaszewska.