Sieć pizzerii Domino’s Pizza coraz częściej angażuje się w działania społeczne oraz niestandardowe akcje promocyjne. W przeciągu ostatniego miesiąca były to 3 zupełnie różne, oryginalne wydarzenia na terenie Warszawy: Nadzieja na Mundial, Noc Muzeów oraz Pierwsze Ogólnopolskie Spotkanie Blogerów Filmowych.
Sieć Domino’s Pizza została partnerem V Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Mundial”, które odbyły się 26 kwietnia 2014 r. na stadionie przy ul. Obrońców Tobruku. W turnieju wzięło udział ponad 400 małych piłkarzy, a Domino’s Pizza zafundowała im gorący posiłek – pyszną i aromatyczną pizzę. Imprezie towarzyszyły nieprawdopodobne emocje i gorąca atmosfera.
Domino’s Pizza umiliła również czas zwiedzającym podczas warszawskiej Nocy Muzeów, która odbyła się 17 maja 2014 r. Marka nawiązała współpracę z fundacją Adventure, opiekującą się Muzeum PRL na Warszawskiej Pradze. W późnych godzinach wieczornych pod obiektem zjawił się niezapowiedzianie dostawca z poczęstunkiem dla zwiedzających. Pomysł spotkał się z dużym entuzjazmem ze strony uczestników wydarzenia, zaskoczonych niestandardową aktywnością Domino’s Pizza.
W maju sieć pizzerii zasponsorowała również obiad podczas Pierwszego Ogólnopolskiego Spotkania Blogerów Filmowych. Spotkanie zostało zorganizowane pod hasłem #blogerzyfilmowipoznajmysie i wzięło w nim udział 17 blogerów z całej Polski. Organizatorzy zainspirowali się ostatnią uroczystością wręczenia Oskarów i połączyli dwa najmodniejsze trendy: selfie i pizzę.