Selgros to ogólnopolska sieć hal handlowych zaopatrująca na co dzień setki tysięcy klientów detalicznych, prowadzących działalność gospodarczą oraz lokale gastronomiczne. Właśnie gastronomiczne DNA marki, podkreśla nowa kampania reklamowa Selgros pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”. Jej premiera, zarówno w telewizji jak i kanałach streamingowych, zaplanowana jest na 31 stycznia br.
Nowy sezon to nowa idea kreatywna pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni”. Poznajemy nowych bohaterów, a akcja toczy się w ich domach. Każdy z nich ma inny pomysł na gotowanie, ale wszystkich łączy jedno, kupują w Selgros, który oferuje jeden z najszerszych asortymentów w Polsce i nawet 3000 artykułów w promocji. Zakupy w Selgros to smak, świeżość i najwyższa jakość produktów w najlepszej cenie.
W tegorocznej edycji kampanii Selgros zaprezentuje najważniejsze działy świeże, które wyróżniają firmę na polskim rynku, czyli owoce i warzywa, świeże mięso oraz ryby i owoce morza, a także działy cieszące się równie dużą popularnością, jak np. nabiał czy produkty z kuchni świata.
Emisja spotów zaplanowana jest na cały rok, obejmując telewizję, kanały streamingowe, portale internetowe oraz social media.
Za koncept kreatywny, scenariusze i realizację odpowiada agencja Brand New Galaxy oraz dom produkcyjny Warsaw Production. Spoty wyreżyserowane zostały przez Arka Nowakowskiego.
Pierwszy premierowy spot reklamowy można obejrzeć pod linkiem dostępnym tutaj.