W największych miastach i w najczęściej odwiedzanych kurortach w pasie nadmorskim, na deptakach i bulwarach odbyły się degustacje orzeźwiających syropów Łowicz (Agros-Nova). Akcja była częścią kampanii promującej syropy z edycji limitowanej syropów na lato.
Od początku czerwca przez dwa miesiące trwała ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca edycję limitowaną syropów Łowicz.
Jej ważną częścią były degustacje dla konsumentów – przy specjalnie przygotowanych stoiskach z saturatorami, w 9 największych miastach oraz 16 miejscowościach/kurortach nadmorskich, wszyscy chętni mogli spróbować 3 smaków syropów serii Limitowanej Lato – Limonka Cytryna, Rabarbar Mirabelka, Ogórek Mięta – oraz syropu malinowego.
Każdy konsument mógł skosztować różnych smaków w połączeniu z wodą gazowaną i tym samym przekonać się, jak smakuje orzeźwienie od Łowicza. W degustacji chętnie brały udział osoby w każdym wieku, zaś do wyboru smaku zachęcały dwa zespoły promocyjne.
Syropy z edycji limitowanej na wiosnę i lato dostępne są w ofercie marki Łowicz od kwietnia. Wprowadzenie syropów w unikalnych, orzeźwiających smakach, idealnych na lato to szansa na zainteresowanie konsumentów syropami także poza tradycyjnym (zimowym) sezonem i pobudzenie całej kategorii, która może być świetną alternatywą dla gotowych napojów.
Edycja limitowana syropów Łowicz na wiosnę i lato:
– Limonka Cytryna
– Rabarbar Mirabelka
– Ogórek Mięta NOWOŚĆ
Cena: 4,2 zł