Da Grasso, jedna z największych franczyzowych sieci pizzerii w kraju, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, angażując się aktywnie w promocję wydarzeń sportowych. Sieć została oficjalnym partnerem biegów Pizza Run, odbywających się latem w kilku polskich miastach. Po wprowadzeniu specjalnej oferty dla fanów sportu na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, firma zapowiada jej przedłużenie na czas trwania Igrzysk Olimpijskich.
Da Grasso od lat wspiera aktywny tryb życia i angażuje się w inicjatywy promujące sport. Sieć została partnerem organizowanego przez Dominika Stanka „Pizza Run”, który pod koniec czerwca
w Warszawie zgromadził ponad 600 biegaczy. 4 sierpnia bieg zawita również do Poznania, a następnie do Łodzi. Podczas tych wydarzeń eksperci do spraw franczyzy i marketingu Da Grasso udzielają informacji na temat możliwości otwierania nowych lokali.
Uczestnicy biegu mają okazję porozmawiać z naszymi ekspertami na temat modelu franczyzowego, który gwarantuje pełne wsparcie franczyzobiorcom na każdym kroku – od doboru lokalizacji, przez szkolenia personelu, aż po pomoc operacyjną i marketing – mówi Mateusz Przygoński, manager ds. ekspansji Da Grasso.
Sieć konsekwentnie łączy promowanie sportu z serwowaniem lubianych przez Polaków dań. Przedłużenie zestawu kibica na czas Igrzysk Olimpijskich to kolejny krok w tym kierunku, który ma na celu nie tylko zadowolenie klientów, ale również wsparcie idei wspólnego przeżywania sportowych emocji.