21 marca rozpoczął się pierwszy etap wiosenno-letniej ogólnopolskiej kampanii marketingowej Da Grasso – „Rodzina Grasso gra w zielone”, która potrwa aż do 31 sierpnia. Kampania obejmuje działania ATL, BTL oraz w social media.
Pierwsza część okna promocyjnego, przewidzianego na okres sześciu tygodni oparta jest na haśle „Zielone pizze grosso w cenie grande”. Promocja dotyczy pizz Viola, Pollo Com Broccoli, Włoskiej, Green Day i Da Grasso. Ambasadorami akcji są członkowie Rodziny Grasso, czyli przedstawiciele najczęściej wybieranych przez klientów pizz. Postacie inspirowane są sycylijską mafią, której członków łączą bardzo bliskie relacje. Najważniejszymi wartościami gangu są „Dobrzy przyjaciele, Dobra zabawa, Pyszna pizza”, czyli wartości, które wyznaje cała Sieć Da Grasso.
Zimowe okno promocyjne, rozpoczęte jeszcze w zeszłym roku spotkało się z ogromnym zainteresowaniem naszych klientów. Mam nadzieję, że jego kolejna odsłona, przewidziana na okres wiosenno-letni zyska równie dużą popularność – komentuje Magdalena Piróg, Wiceprezes Zarządu Da Grasso ds. Rozwoju Sieci.