Da Grasso znalazło się w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Sieć została oceniona przez konsumentów jako najbardziej przyjazna i wyróżniająca się na tle swojej branży najlepszą jakością obsługi. Klienci z całej Polski wyrazili swoją opinię: docenili fachowość i uprzejmość oraz schludny wygląd personelu, czytelne regulaminy promocji, modną estetykę lokali, a także znakomite produkty w cenie adekwatnej do realiów rynku i sporej konkurencji.
– Współczesny konsument stale komentuje i dokonuje oceny produktów oraz usług. W segmencie restauracji i pizzerii jakość obsługi ma kluczowe znaczenie. Klienci przychodzą do Da Grasso nie tylko ze względu na znakomite dania i naszą słynną pizzę, ale także na wyjątkową atmosferę lokali. Wyróżnienie przyznane na bazie opinii naszych klientów jest dla nas szczególnie cenne. Cieszymy się, że udało nam się pogodzić dynamiczny rozwój sieci z utrzymaniem najwyższych standardów – powiedziała Karolina Rozwandowicz, Prezes Zarządu Da Grasso Sp. z o.o.
Misją programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Jednym z głównych celów projektu jest wyłonienie liderów jakości obsługi w poszczególnych branżach. Wyniki badań konsumenckich, zebrane w przejrzystych raportach i analizach, staną się drogowskazem dla firm zainteresowanych dalszym doskonaleniem jakości obsługi.
W 2010 roku marka Da Grasso została także wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta. Spółka otrzymała nagrodę w kategorii ?Restauracje sieciowe”, jako najbardziej rozpoznawalna i ceniona marka w branży.