Cukiernia Sowa kontynuuje dynamiczną ekspansję. W ostatnich dniach sieć powiększyła się o kolejne punkty sprzedaży, w tym o nowy lokal w Centrum Handlowym M1 w Krakowie, który otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada 2024 roku. W grudniu sieć liczyć będzie 170 lokalizacji. Wszystko to w ramach strategii „Sowa – Rośniemy Mądrze”, zakładającej zrównoważony rozwój i ekspansję sieci do 180 lokalizacji w 2026 r.
Nowy rozdział w Krakowie
Po udanym debiucie w Małopolsce w październiku tego roku, kiedy to Cukiernia Sowa otworzyła swój pierwszy lokal w Centrum Handlowym Bonarka, nadszedł czas na kolejną, wyjątkową lokalizację w Krakowie. Najnowszy punkt w Centrum Handlowym M1 to nowoczesna przestrzeń o powierzchni 168 m², gdzie klienci znajdą kultowe produkty Cukierni Sowa: torty, ciasta, desery, a także ofertę wytrawną oraz pieczywo i słodkie przekąski wypiekane na miejscu. Nowy lokal oferuje niemal 100 m² przestrzeni kawiarnianej. Z myślą o najmłodszych w lokalu zaaranżowany został kącik dla dzieci, który ma uczynić wizytę jeszcze przyjemniejszą dla całej rodziny.
Strategia rozwoju na miarę XXI wieku
Rok 2024 to dla Cukierni Sowa czas intensywnych działań: otwarcia nowych punktów, remonty istniejących lokali oraz inwestycje w cyfrową transformację. Nowe lokalizacje, takie jak M1 w Krakowie, wpisują się w strategię marki, która zakłada nie tylko ekspansję, ale także rozwój jakościowy. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne modernizacje punktów, by sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
– Jesteśmy dumni z tego, jak konsekwentnie realizujemy nasze cele. Kraków stał się dla nas symbolem ekspansji na nowy region, a otwarcie w Centrum Handlowym M1 to kolejny krok w budowaniu naszej obecności w tej części kraju. Chcemy być blisko naszych klientów i oferować im przestrzenie, w których celebracja chwil z rodziną czy przyjaciółmi nabiera wyjątkowego smaku – podkreśla Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
Nowe kierunki rozwoju – 180 lokali na horyzoncie
Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. Obecny rok zakończy się imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem. Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni. Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.
– Ostatnie tygodnie były dla nas czasem intensywnych przygotowań, by na przełomie listopada i grudnia w krótkim czasie otworzyć aż cztery nowe lokale, w kilku zupełnie różnych regionach Polski, tj.: w San Park Piaseczno w Mysiadle pod Warszawą (26.11), galerii M1 Kraków (27.11), Vendo Parku w Szczecinie (28.11) oraz N Parku w Niemczu pod Bydgoszczą (4.12). Dodatkowo dziś (27.11) uruchomiony został punkt po gruntownym remoncie w centrum handlowym Port Łódź – mówi Michał Sowa i dodaje: – Nowe lokalizacje, zwłaszcza w regionach odległych od naszej siedziby w Bydgoszczy, to wyzwanie logistyczne i organizacyjne, jednak dzięki wypracowanym procesom i doświadczeniu, jesteśmy w stanie mu sprostać, dostarczając codziennie świeże wyroby i utrzymując najwyższą jakość.
Zakończenie roku z liczbą 170 lokalizacji potwierdza skuteczność realizacji strategii „Sowa – Rośniemy Mądrze”. Firma stawia na organiczny rozwój i wysoką jakość, planując dalsze otwarcia w największych miastach Polski oraz mniejszych miejscowościach, gdzie widoczny jest potencjał komercyjny. W nadchodzącym roku planowane są kolejne inwestycje, zarówno w postaci nowych lokali, jak i modernizacji istniejących.
źródło: Cukiernia Sowa
oprac.: red.