Brytyjska marka Costa Coffee zastąpi Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven. Pierwsza faza rebrandingu potrwa do czerwca 2014r. Zmiany przeprowadzone zostaną w 21 kawiarniach warszawskich (wszystkich Costa by Coffeeheaven i wybranych Coffeeheaven). Druga faza obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całym kraju. W trzeciej fazie CHI Polska będzie zarządzała nad Wisłą tylko marką Costa Coffee.Jolanta Borowska, dyrektor marketingu w CHI Polska (właściciela marki) zapowiada, że dania lunchowe w lokalach Costa Cofee będą przygotowywane w piecu (m.in. quiche), menu śniadaniowe zostanie rozszerzone o bagietki, w kawiarniach będzie też można zjeść sałatki.
Costa Coffee, należąca do koncernu Whitbread, jest obecnie największą i najszybciej rozwijającą się siecią kawiarni na Wyspach Brytyjskich i drugą co do wielkości na świecie – po Starbucksie. Ma blisko 2800 lokali w 29 państwach na świecie (w tym ponad 1700 w UK).
(żródło:Marketing przy kawie)