Koniec wakacji to dla nas intensywny czas pracy nad jesienną ofertą Costa Coffee. Wiemy, jak ważne dla naszych gości jest sezonowe menu, dlatego staramy się, aby pozycje zarówno z kategorii kaw jak i przekąsek były dopracowane w stu procentach – mówi Marta Stawiszyńska, p.o. Dyrektora Brand Management Costa Coffee. W tym roku postawiliśmy na całkowitą nowość w naszej ofercie, Carrot Cake Latte – to kawa przepełniona smakiem ciasta marchewkowego. W ofercie znajdą się też znane i lubiane przez naszych gości pozycje, takie jak Maplenut Latte i Frappé oraz szeroka gama rozgrzewających napojów. Bardzo ważnym elementem kampanii jesiennej jest zmiana naszej oferty food, która tej jesieni została poszerzona o nowe smaki bagietek wśród których polecamy szczególnie opcję roślinną.
W menu nie zabraknie też rozgrzewających napojów, które w Costa Coffee są nieodłącznym elementem jesiennej kampanii. Wśród nowości pojawią się Herbata Premium z imbirem i kurkumą, która jest połączeniem czarnej herbaty z miodem, imbirem i kurkumą oraz cytryną, Herbata Premium z żurawiną i jabłkiem z dodatkiem miodu, cynamonu, goździków i pomarańczy, a także Spiced Apple Drink, w którym jabłkowo-korzenne smaki łączą się z cynamonem, anyżem i pomarańczą.
Jesienna oferta rozbudowana została o nowe pozycje kanapek, w tym aż cztery nowe smaki bagietek, z zupełnie nowym rodzajem pieczywa – bagietka z kurczakiem, bagietka z szynką parmeńską i francuskim serem Camembert, bagietki z mozzarellą, a w wersji wegańskiej bagietkę z Roślinnym Qurczakiem®.
Do jesiennego menu dołączyły dwie dodatkowe pozycje: Tost z mozzarellą i oliwkami oraz Croissant z szynką i pastą jajeczną.
Wśród deserów królować będzie jesienny klasyk, czyli Ciasto marchewkowe z kremem, orzechami włoskimi i dodatkiem konfitury z pomarańczy. Miłośnicy słodkości w Costa Coffee jesienią będą mogli sięgnąć po kremowy Sernik z owocami leśnymi. W tym sezonie do słodkiej oferty kawiarni powraca bestseller Costa Coffee – czyli aromatyczna Cynamonka, która już nie raz podbiła serca gości.