Costa Coffee otwiera trzy nowe kawiarnie

Aktualności

Costa Coffee otwiera trzy nowe kawiarnie

W lutym tego roku do porftolio Lagardère Travel Retail dołączyła najbardziej znana i popularna sieć kawiarni w Polsce – Costa Coffee. Nie minął jeszcze kwartał, a w nowych lokalizacjach zostały otwarte aż trzy nowe kawiarnie. To znak, że Lagardère będzie stawiać na dynamiczny rozwój sieci Costa Coffee.

Lagardère Travel Retail w lutym br. przejęło kontrolę nad 131 kawiarniami Costa Coffee w Polsce i 11 na Łotwie w ramach masterfranczyzy. Po sześciu tygodniach od przejęcia spółka otwiera już nowe kawiarnie w trzech różnych lokalizacjach – dwie w Warszawie w biurowcu Miasteczko Orange oraz Centrum Handlowym Westfield Arkadia, a także na Lotnisku im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu.

Jestem dumny, że udało nam się w tak krótkim czasie od transakcji otworzyć trzy nowego lokalizacje. Odzwierciedla to multikanałową strategię rozwoju dla Costa Coffee w segmentach takich jak centra handlowe, centra komunikacyjne i biurowce. Od początku naszym priorytetem było inwestowanie w rozwój marki Costa Coffee, dlatego w planach mamy już kolejne otwarcia nowych kawiarni w równie prestiżowych i różnorodnych lokalizacjach – mówi Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail.

Poprzez objęcie masterfranczyzy Costa Coffee w Polsce i na Łotwie, Lagardère Travel Retail rozszerzyło swoją wieloletnią współpracę z należącą do The Coca-Cola Company brytyjską siecią. Globalnie to kolejny krok spółki w kierunku objęcia pozycji lidera w segmencie Foodservice. Lokalnie, w Polsce, przejęcie oznacza dla Lagardère Travel Retail jeszcze szerszą ofertę konceptów dla galerii handlowych, ulic, osiedli, dworców i nie tylko.

3 nowe kawiarnie Costa Coffee

W połowie marca w Miasteczku Orange w Warszawie miało miejsce otwarcie kawiarni Costa Coffee w nowej odsłonie. Dotychczas lokal dzielony był z recepcją biurowca. Powierzchnia nowej kawiarni to ponad 180 mkw., dzięki czemu zarówno pracownicy biurowca, jak i ich partnerzy biznesowi łatwo znajdą komfortowe miejsce na rozmowę czy pracę z komputerem przy filiżance pysznej kawy. Rozszerzona została oferta słodkich przekąsek i deserów, a także dań wytrawnych. Wnętrze utrzymane jest w pastelowej kolorystyce z elementami Costa Red, który jest charakterystyczny dla nowego designu Costa Coffee. Duża ilość naturalnego drewna oraz zieleni doskonale wpisuje się w charakter lokalizacji, tworząc elegancki i przytulny klimat. Goście mają również do dyspozycji ponad 65-metrowy taras stanowiący część wewnętrznego dziedzińca.
25 marca po gruntownym remoncie swoją działalność zainaugurowała Costa Coffee w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Warszawie, dlatego nie mogło zabraknąć Costa Coffee w takim miejscu. Kawiarnia zlokalizowana jest na poziomie 0, w centralnym punkcie centrum handlowego. Zaprojektowana została zgodnie z nowym designem Costa Coffee.  Dominują tu odcienie granatu i szarości z elementami naturalnego kamienia. Meble utrzymane są w pastelowej kolorystyce z elementami drewna. Goście oprócz podstawowej oferty kaw i herbat mogą również spróbować nowości sezonowych, a także pełnej oferty śniadaniowej, lunchowej i słodkiej.
W środę 29 marca Lagardère Travel Retail otworzyło także nową kawiarnię Costa Coffee we Wrocławiu, na Lotnisku im. Mikołaja Kopernika. Przestrzeń kawiarni wypełniona została nowoczesnym oświetleniem, wygodnymi meblami, a także atrakcyjnymi grafikami na ścianach. Wyjątkową dekorację stanowi zamontowany ledon, który swoim hasłem – „Kawa i czas leci” nawiązuje do lokalizacji. Sieć Lagardère Travel Retail była obecna na lotnisku we Wrocławiu już wcześniej poprzez sklepy Flying Bistro, Discover oraz 1Minute. Współpraca z portem lotniczym trwa nieprzerwanie od 2007 roku.