Jakie działania podejmować, aby stworzyć bezpieczne warunki? Concordia Taste chce wypracować rozwiązania przystające do obecnych czasów wspólnie z przedstawicielami środowiska – szefami kuchni, restauratorami, dziennikarzami kulinarnymi, blogerami, czy przedstawicielami organizacji turystycznych. Wszyscy będą pracować metodą warsztatową zgodnie z metodą Creativity Thinking. Jej twórczynią i jednocześnie prowadzącą warsztaty jest Sylwia Hull-Wosiek – szefowa konsultingu w Concordia Design i certyfikowana trenerka biznesu z wieloletnim doświadczeniem. Warsztaty będą składały się z kilku etapów procesowych, m.in. z analizy trendów, badań, ideacji (generowania pomysłów) i testowania. Na wdrożenie przyjdzie czas po warsztatach. – Chcemy zintegrować środowisko i wykorzystać efekt synergii – mówi Ewa Voelkel Krokowicz, właścicielka Concordia Taste. – Wszyscy znaleźliśmy się w trudnej i nowej dla nas sytuacji i wierzymy, że razem uda nam się wypracować ciekawe i skuteczne rozwiązania – dodaje. Warsztaty rozpoczną się od przedstawienia międzynarodowych trendów w gastronomii, o których opowie uczestnikom dziennikarka i autora bloga mintaeats.com, Małgorzata Minta. Najlepsze przykłady ze świata zainspirują Poznaniaków do tworzenia własnych oryginalnych pomysłów radzenia sobie ze skutkami pandemii. Co powstanie? Być może będzie to nowy festiwal kulinarny, może rodzaj drzwi otwartych w restauracjach, a może zupełnie inna inicjatywa. Najważniejsze zdaniem organizatorów jest, by działać wspólnie i wzajemnie się inspirować i wspierać.