Polska sieć hoteli i restauracji ComfortExpress konsekwentnie zwiększa ilość podmiotów funkcjonujących w ramach stworzonego przez siebie systemu franczyzowego. Jednocześnie rozwija model biznesowy tworząc marki dla obiektów o coraz wyższych standardach. Jeszcze przed końcem roku 2011 została podjęta decyzja o uruchomieniu brandu ComfortSpa.
Od dłuższego czasu do działu handlowego firmy spływały zapytania o propozycje jakie sieć miałaby dla obiektów z zapleczem Spa and Wellness. Hotele, które spełniały standardy dwóch lub trzech gwiazdek zostawały ostatecznie uruchamiane pod marką ComfortExpress lub ComfortBiznes. Kandydatury czterogwiazdkowców i pensjonatów wypoczynkowych nie były rozważane. Sytuacja ta ma ulec zmianie już z początkiem 2012 roku i narodzinami brandu ComfortSpa.
Uruchomienie ComfortSpa wiąże się z szeroko zakrojonym planem promocji marki. Właściciele ComfortExpress nawiązali m.in. współpracę z firmą Dezymed, która zdecydowała się zaopatrywać sieć w specjalistyczne preparaty dezynfekujące i zabezpieczające powierzchnie gabinetów SPA.
W pozostałych hotelach należących do systemu franczyzowego, goście będą mogli liczyć na poszerzenie oferty o współpracę z masażystami, lokalnymi gabinetami odnowy biologicznej, siłowniami i solariami. Plan promocji zakłada również konkursy, w których nagrody to weekendowe pobyty w ekskluzywnych obiektach wypoczynkowych.