Miłośnicy kawy mają w tym miesiącu naprawdę wiele powodów do zadowolenia. W październiku otwarto aż 6 nowych kawiarni coffeeheaven – we Wrocławiu, Szczecinie, Bielsku-Białej, Krakowie i Warszawie. Najnowsze dwie kawiarnie coffeeheaven powitały w ubiegłym tygodniu klientów w nowo otwartym podkrakowskim Futura Park oraz w warszawskiej Promenadzie. Intensywnie rozwijająca się marka posiada obecnie 85. lokali w 16. miastach Polski.
Już od 11 lat coffeeheaven wyznacza trendy na polskim rynku kawiarni sprawiając, że każde spotkanie z marką jest wyjątkowym doświadczeniem. Przez ten czas coffeeheaven zaskarbiła sobie zaufanie i sympatię lojalnej grupy klientów, starając się z sukcesem zarażać pasją i miłością do kawy coraz szersze ich grono. Dzięki temu doskonały smak i aromat przygotowywanej w coffeeheaven kawy, ręcznie parzonej przez profesjonalnych i pełni pasji baristów, to silna przewaga konkurencyjna coffeeheaven.
coffeeheaven dąży również do tego, aby dostęp do znakomitej kawy był coraz łatwiejszy, coraz bardziej na wyciągnięcie ręki – inwestując w nowe kawiarnie zarówno w dużych metropoliach, jak i mniejszych dobrze rokujących miastach. Swe zobowiązanie wobec klientów firma realizuje poprzez coraz bardziej dynamiczny rozwój. W październiku kolejne lokale uruchomiono więc w Krakowie i Warszawie.
„Nasi klienci są wszędzie – w ruchliwych centrach miast i w galeriach handlowych, gdzie najczęściej robią zakupy.” – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska SA. „Wielokrotnie dostawaliśmy sygnały od nich, że brakuje im nas w różnych częściach Polski. Staramy się więc sukcesywnie docierać do nowych lokalizacji, bo naszym priorytetem jest bycie jak najbliżej naszych klientów. Chcemy, by zawsze mogli napić się swojej ulubionej kawy i z radością odkrywali neon coffeeheaven wchodząc do danej galerii handlowej. Dlatego najnowszą kawiarnię otworzyliśmy w nowo wybudowanym, podkrakowskim Futura Park – który z pewnością stanie się popularnym miejscem atrakcyjnych cenowo zakupów dla mieszkańców całej Małopolski. Najnowsza kawiarnia coffeeheaven w stolicy powstała z kolei w prestiżowej galerii Promenada – ulubionym miejscu wytchnienia i relaksu mieszkańców prawobrzeżnej Warszawy.” – dodaje Paweł Wasiljew.
Nowy krakowski lokal to już ósma kawiarnia coffeeheaven w Małopolsce. Znalazła ona swe miejsce w nowo wybudowanym centrum handlowym Futura Park, usytuowanym w podkrakowskiej Modlniczce w pobliżu trasy ma lotnisko Balice. Futura Park to pierwszy w Polsce projekt łączący w jednym budynku park handlowy z centrum wyprzedażowym typu factory outlet. To znakomite miejsce dla nowej kawiarni coffeeheaven, które zapewni jej znaczny potencjał rozwojowy. W nowym centrum na 44 tys. m2 znalazły się liczne sklepy wiodących polskich i międzynarodowych marek, które kuszą bardzo atrakcyjnymi cenami. Mieszcząca się tu kawiarnia coffeeheaven o powierzchni 80 m2 będzie doskonałym miejscem na odrobinę przyjemności podczas przerwy w zakupach.
W Warszawie coffeeheaven cieszy się niezmiennym powodzeniem i pomimo, że marka ma już tu obecnie 40 kawiarni, sygnały płynące od klientów nie pozostawiają wątpliwości: potrzebne są kolejne lokale. Najnowszy uruchomiono w warszawskiej Promenadzie i jest to już druga kawiarnia coffeeheaven w tym miejscu. Jest usytuowana na parterze, przy głównym pasażu, bliżej wejścia od strony lodowiska. Jej głównym atutem jest przyjemny ogródek w środkowej części pasażu, idealny na chwilę wytchnienia podczas zakupowych szaleństw nadchodzących jesiennych wyprzedaży. Prestiżowa i lubiana przez warszawiaków Promenada jest świetnym miejscem dla nowego lokalu, tym bardziej, że będzie to dopiero trzecia kawiarnia coffeeheaven w prawobrzeżnej części miasta.
Charakterystyczny wystrój, bogaty wybór kaw, deserów oraz słodkich i słonych przekąsek w połączeniu ze znakomitą lokalizacją nowo otwartych lokali sprawią, że szybko zdobędą one sobie sympatię i popularność, stając się najczęściej wybieranymi miejscami relaksu w trakcie przedświątecznych zakupów. W nowych kawiarniach można także skorzystać z programu lojalnościowego my coffeeheaven, zbierając punkty za zakup dowolnych produktów z menu kawiarni, fundując sobie w ten sposób zasłużoną nagrodę za „dźwiganie” toreb pełnych prezentów.