CHI Polska S.A., właściciel marki coffeeheaven, oraz firma Shell Polska testują nową marką „coffeeheaven express”. Z początkiem lipca 2011 r. na wybranych stacjach paliw Shell zostały uruchomione wysoko wyspecjalizowane ekspresy kawowe, umożliwiające klientom przygotowanie najlepszej dla tego segmentu kawy. Projekt ma charakter testowy i został początkowo wdrożony na pięciu stacjach Shell w rejonie Warszawy.
CHI Polska S.A., jako lider branży kawowej w Polsce, stawia sobie za cel bycie prekursorem innowacji rynkowych i wyznaczanie trendów dla całej branży. Stałym dążeniem firmy jest jednak przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższej jakości kawy – wszędzie tam, gdzie jej najbardziej potrzebują. To właśnie połączenie tych aspiracji przyświeca wprowadzeniu nowej marki „coffeeheaven express”.
– Nasi klienci oczekują od nas coraz większej dostępności i bycia „na wyciągnięcie ręki”, zawsze i wszędzie. Co więcej – dynamika wzrostu rynku kawiarnianego w Polsce skłania do poszukiwania nowych kanałów z perspektywiczną wizją rozwoju. To wszystko zachęciło nas do poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań w tym zakresie – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. „coffeeheaven express to całkowicie unikalna na polskim rynku koncepcja, która pozwoli cieszyd się znakomitą kawą z gwarantowaną najwyższą jakością, również w tych miejscach, gdzie nie ma szans, by uruchomid naszą tradycyjną kawiarnię, a gdzie jednocześnie potrzeby i oczekiwania klientów są bardzo wysokie. Takim miejscem są m.in. stacje paliw Shell – dodaje Paweł Wasiljew.
W ocenie Ewy Wieremiejczuk, Shell Supply Chain Managera na Europę Środkową i Wschodnią, propozycja gastronomiczna dla klienta w podróży jest kluczowym elementem uzupełniającym podstawową ofertę stacji paliw. Dlatego polskim klientom Shell może zaoferowad wiele najlepszych i sprawdzonych propozycji gastronomicznych, a bez wątpienia do takich należy koncept coffeeheaven express.