coffeeheaven dba o lojalność Klientów

Newsy

coffeeheaven dba o lojalność Klientów

23 września 2011

coffeeheaven uruchomił 20 września br. najnowocześniejszy w swojej branży program lojalnościowy – my coffeeheaven. Klienci kawiarni otrzymają unikatowe karty magnetyczne, a wraz z nimi wiele urozmaiconych korzyści. Ponad 70% przebadanych klientów kawiarni oceniło nowy program jako lepszy i oferujący znacznie bardziej zaawansowane oraz ciekawe rozwiązania niż dotychczas funkcjonujące Karty Stałego Klienta.

– Program lojalnościowy ma globalne znaczenie dla naszego biznesu, gdyż skutecznie buduje świadomość marki i ma niebagatelny wpływ na wyniki sprzedażowe. Od zawsze najistotniejszym czynnikiem była dla nas satysfakcja naszych Klientów – antycypowanie ich potrzeb i ewoluujących oczekiwań. To coffeeheaven było jedną z pierwszych firm, które wprowadziły na rynek popularne dziś stempelkowe karty papierowe. Przyszła jednak odpowiednia pora, by wprowadzić program na wyższy poziom zaawansowania, także technologicznego – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. ‘my coffeeheaven’ jest efektem ścisłej współpracy z naszymi Klientami, rozmów podczas których uważnie wysłuchaliśmy ich opinii. Dzięki temu wierzymy, że my coffeeheaven zachęci do częstszych wizyt w naszych kawiarniach – uzupełnia Paweł Wasiljew.