Coffeeheaven city zone style

Newsy

Coffeeheaven city zone style

09 grudnia 2010

8 grudnia br. w centrum Warszawy została otwarta kawiarnia coffeeheaven w nowym wielkomiejskim stylu. Lokal ten jest usytuowany w ścisłym centrum stolicy, naprzeciwko Rotundy, przy rondzie Dmowskiego i hotelu Novotel Centrum.

– Naszą intencją było stworzenie nowoczesnego, jasnego, pełnego optymizmu miejsca, które może być chlubą i ozdobą każdej metropolii – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający coffeeheaven Polska. – Kawiarnia utrzymana jest w bardzo nowoczesnym, oszczędnym w wyrazie i prostym w formie, choć jak zawsze przytulnym – wielkomiejskim stylu. Na ścianach pomalowanych w łagodne, pastelowe barwy delikatnego fioletu, lekkiej zieleni, rozświetlonego beżu połączonego z żółcią i pomarańczą znalazły się, współgrające kolorystycznie, sporej wielkości napisy przypominające wielkomiejskie murale. Na gładkich połaciach ścian zawieszono, tak typowe dla stylu coffeeheaven, duże postery. „Siedząc w naszej nowej kawiarni klient znajdzie się poza czasem i przestrzenią – mówi Paweł Wasiljew.

Wnętrze nowej kawiarni jest bardzo przestronne i pomieści ponad 90-ciu gości. Proste meble utrzymane w kolorze jasnego brązu oraz białe, szare i pastelowe fotele i siedziska dzielą przestrzeń na mniejsze, intymne obszary. Część miejsc siedzących znajduje się na umieszczonej poziom wyżej antresoli, otoczonej ażurową balustradą, nadającą wnętrzu lokalu wrażenie nowoczesnej lekkości. Kluczową rolę wystroju kawiarni odgrywa też łagodnie sączące się światło wyznaczające granice poszczególnych punktów przestrzeni. Ważnym elementem kawiarnianego wnętrza jest ogromne panoramiczne okno, pokrywające całą ścianę, z którego roztacza się widok na ruchliwe ulice śródmiejskiej Warszawy. Zasadniczą zmianę w stosunku do pozostałych kawiarni coffeeheaven stanowi obniżony bar, zaprojektowany w taki sposób, że przebywający w lokalu goście będą mieli możliwość obserwowania całego pasjonującego procesu parzenia kawy. Otwarta przednia część baru zdecydowanie ułatwi kontakt z klientami, którzy będą mogli zadawać baristom pytania dotyczące poszczególnych faz przygotowywania ich ulubionej kawy i w ten sposób doskonalić swoją wiedzę, co pozwoli im w przyszłości zamawiać kawę wg wybranej receptury.

Pierwsza kawiarnia coffeeheaven „city zone style” ma charakter testowy. – Chcemy dowiedzieć się czy ten na wskroś, nowoczesny, metropolitalny styl przypadnie do gustu naszym klientom – mówi Paweł Wasiljew. – Z niecierpliwością czekamy na ich opinie, gdyż zależy nam na otwartym z nimi dialogu. Tylko poznając ich odczucia i przekonania możemy nadal ulepszać nasze kawiarnie i dalej kreować trendy na rynku, którego jesteśmy liderem – dodaje.