Przełom lutego i marca to tradycyjne okres, w którym intensyfikowane są działania związane z targami dla sektora HoReCa w Poznaniu. Jak zapowiada się tegoroczna edycja tego wydarzenia?
Targi Polagra Gastro i Invets Hotel to spotkanie branży z wieloletnią tradycją. Wielu liderów rynku z pewnością nie wyobraża sobie, by nie wziąć udziału w tych targach, a co roku do grona wystawców dołączają też nowe firmy, bo Poznań to dobre miejsce, by zaprezentować innowacyjne rozwiązania dla gastronomii czy obiektów hotelarskich, by nawiązać współpracę z nowymi odbiorcami i by pokazać swoją ofertę najlepszym kucharzom w kraju, w tym uczestnikom Kulinarnego Pucharu Polski. Kulinarny Puchar Polski to serce targów POLAGRA GASTRO i warto docenić potencjał stojący za tym wydarzeniem, którego promocja trwa przez 365 dni w roku. Udział w nim biorą kucharze bardzo świadomi swojego zawodu, chcący rozwijać się, a tym samym potrafiący docenić nowości sprzętowe i produkty spożywcze wysokiej jakości. To samo można powiedzieć o kucharzach kibicujących zawodnikom. – komentuje Agnieszka Glamowska, menedżer Kulinarnego Pucharu Polski i od początku tego roku nowy dyrektor targów POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL.
Targi POLAGRA GASTRO to miejsce, w którym można przedstawić ofertę szerokiemu gronu właścicieli i menedżerów obiektów restauracyjnych i noclegowych i co ważne, można to zrobić na wiele sposobów, ponieważ organizator wydarzenia oferuje nie tylko nieograniczone spektrum możliwości w zakresie aranżacji ekspozycji i interaktywnej prezentacji sprzętu, ale także przygotował pakiet działań promocyjnych, który ma wspierać promocję wystawców – ich nowości i marki, już na kilka miesięcy przed targami, a także po ich zakończeniu. Rynek eventów dla sektora HoReCa jest bardzo nasycony, dlatego staramy się rozwijać naszą ofertę o działania, które nas wyróżnią. Dziś już nie wystarczy tylko być na targach, by osiągnąć sukces. Potrzebne jest bardziej kompleksowe podejście, w którym znajdzie się miejsce na ciekawą aranżację stoiska, promocję marki w kanałach umożliwiających bezpośrednie dotarcie do przedstawicieli branży, sponsoring prestiżowych eventów takich jak Kulinarny Puchar Polski, a także spotkania z mediami. Jako organizator targów POLAGRA GASTRO mamy możliwość wsparcia naszych wystawców we wszystkich tych obszarach. – informuje Agnieszka Glamowska, a jej słowa są potwierdzeniem oferty, która obejmuje nie tylko udział w ekspozycji, ale także takie działania jak outdoor na terenie targów czy samego Poznania, a także wąsko targetowane działania skierowane do przedstawicieli sektora HoReCa wykorzystujące potencjał stron internetowych i mediów społecznościowych, takich jak Facebook czy Youtube, dedykowanych targom i Kulinarnemu Pucharowi Polski. Wiele z tych działań realizowanych jest w ramach zgłoszenia udziału w targach i skorzystanie z nich jest możliwe już teraz, a to oczywiście okazja by wzmocnić przekaz marki i komunikować takie wartości jak np. innowacyjność firmy.
Targi POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL odbędą się w dniach 30 września – 3 października. Wydarzeniu patronują najważniejsze w Polsce organizacje gastronomiczne: Fundacja Klubu Szefów Kuchni, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni oraz Stowarzyszenie Euro Toques Polska.