Po miesiącu od przejęcia przez Groupon, portal zakupów grupowych Citydeal.pl zmienia logo i domenę. W okresie przejściowym logo łączy obydwie marki – Groupon i Citydeal. Obecnie aktywne są też obie domeny, kierujące na tą samą stronę. Docelowo, portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami Groupon.
Rebranding nie łączy się z żadnymi zmianami dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Wszystkie hasła będą aktywne, a zakupione bony ważne. Bez zmian pozostają również wykorzystane dotychczas narzędzia marketingowe. Kampania internetowa będzie prowadzona długofalowo. – Zależy nam na płynnym przejściu na nową markę w sposób, który najmniej odczują nasi klienci i partnerzy biznesowi. Wręcz przeciwnie – chcemy, aby mogli oni docenić możliwości i potencjał, który niesie światowa marka Groupon – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon.pl.
Nowości w Groupon.pl:
Od początku funkcjonowania serwisu (21 kwietnia start citydeal.pl) sprzedano 8000 bonów. Pozwoliło to polskim internautom zaoszczędzić 1 mln złotych. W ciągu jednego miesiąca, portal odwiedziło blisko 2 mln internautów. Zarejestrowanych użytkowników jest już 350 tysięcy. Liczba fanów na Facebooku wzrosla do 13 tysięcy. Zgodnie z danymi z alexa.com, odwiedzalność portalu Groupon.pl jest prównywalna do takich stron, jak merlin.com.pl lub empik.com. Groupon.pl codziennie wyświetla inną ofertę dla każdego z aktywnych miast. W Warszawie i Krakowie poza głowną, jest jeszcze oferta specjalna zmieniana co dwa dni i niekonkurencyjna w stosunku do głównej. Obecnie Groupon.pl działa już w największych miastach w Polsce – Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie. Docelowo, serwis przewiduje 40 miast na terenie kraju.