12 i 13 października w godzinach 10.00 – 18.00 przed warszawskim Hotelem Bristol powstanie wyjątkowa kawiarnia, w której sprzedawane będą napoje i słodkie przekąski sporządzone przez szefów kuchni z trzech warszawskich hoteli: Bristol, Sheraton oraz Westin.
Całkowity dochód ze sprzedaży kawy, herbaty i deserów w kawiarni zostanie przeznaczony na inicjatywę Road To Awareness, której celem jest gromadzenie środków na projekty edukacyjne realizowane przez UNICEF. Napoje i przekąski serwowane w ten weekend przed Hotelem Bristol będą kosztować symboliczne 5 zł.
Swoją obecność w akcji zapowiedzieli Ambasadorzy UNICEF: Magdalena Różdżka, Małgorzata Foremniak i Robert Korzeniowski.
– Poprzez tę inicjatywę chcemy pokazać warszawiakom jak ważna dla nas jest pomoc innym. Nasi szefowie kuchni, jak i menedżerowie z trzech warszawskich hoteli zainwestują swój wolny czas, aby sprzedać jak najwięcej przysmaków – a wszystko to w szczytnym celu. Chcemy stworzyć 35 szkół w Kamerunie i Nigerii, aby dać dzieciom szansę na rozpoczęcie edukacji – powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce.
Sieć Starwood Hotels & Resorts do której należą hotele Bristol, Sheraton i Westin od sześciu lat prowadzi akcję pozyskiwania środków w ramach projektu Road To Awareness. W tym roku organizatorzy akcji obrali za cel zgromadzenie 500 000 dolarów na poczet UNICEF-u.
Środki finansowe zebrane w tegorocznej kampanii zostaną przeznaczone na rozwój projektów edukacyjnych w Nigerii i w Kamerunie oraz zapewnią tysiącom dzieci z najbiedniejszych i najbardziej oddalonych regionów tych krajów dostęp do edukacji szkolnej i szanse na lepszą przyszłość.