Canappka inwestuje w centrum Wrocławia

Newsy

Canappka inwestuje w centrum Wrocławia

20 maja 2013

Wielkopolska sieć restauracji śniadaniowo-lunchowych Canappka otwiera lokal w centrum Wrocławia. To już druga restauracja sieci w tym mieście, a docelowo planowane są jeszcze trzy nowe lokalizacje w miejscach o największym natężeniu ruchu.

Canappka to sieć, która rozwija się od 2008 roku, początkowo tylko na terenie Poznania. W 2012 roku właściciele uruchomili swój pierwszy lokal we Wrocławiu. Sieć przygotowała również ofertę franczyzy dla osób zainteresowanych wykorzystaniem pomysłu na prowadzenie barów kanapkowych. 

Długo podejmowaliśmy decyzję na temat tego, które z największych miast Polski powinno być kolejnym miejscem w rozwoju sieci. Na wybór Wrocławia wpłynęło kilka czynników. To miasto o liczbie mieszkańców i powierzchni zbliżonej do Poznania. Ponieważ wiemy jakie mechanizmy sprawdziły się najlepiej w naszym mieście, mamy wiedzę na temat tego jak osiągnąć te same wyniki. Tym bardziej, że obecnie na kulinarnej mapie miasta nie znajdziemy wielu restauracji czy barów serwujących śniadania. Poza tym odległość między tymi miastami nie jest duża, dzięki czemu możemy osobiście kontrolować wszystko i zawsze dbać o jakość usług – tłumaczy Łukasz Borek dyrektor zarządzający w spółce KCI Gastronomy, operatorze sieci. 

Działalność Canappki opiera się głównie na sprzedaży posiłków śniadaniowych i lunchowych oraz ofercie cateringowej. Lokale otwierane są o wczesnych godzinach porannych, dzięki czemu możliwy jest zakup śniadania jeszcze przed dojazdem do pracy. Sieć tworzy alternatywę dla drugiego śniadania przygotowywanego w domu, a jednocześnie jest miejscem spotkań biznesowych. Za swój największy atut uznaje dostarczanie świeżych i zdrowych produktów, przygotowywanych codziennie na miejscu w lokalu.

Właściciele sieci do końca 2014 roku planują otwarcie od 4 do 5 lokali zarówno w Poznaniu jak i Wrocławiu oraz 3-4 franczyzowe, w kolejnych największych miastach w Polsce. Oferta fanczyzy przygotowana przez Canappkę opiera się na 3 głównych założeniach: posiadanie lokalu o minimalnej powierzchni 80 m2 usytuowanego w mieście powyżej 200 tys. mieszkańców oraz kapitał początkowy o minimalnej wartości 150 tysięcy złotych.