Wczoraj w halach Expo XXI rozpoczęła się V edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wydarzenie będzie trwać do 12 kwietnia. Patronami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe i najważniejsze organizacje branżowe.
Spotkania handlowe to sprawdzona i efektywna metoda nawiązywania kontaktów biznesowych. W rozmowach handlowych tej edycji uczestniczą kupcy m.in.: z Wietnamu, Hiszpanii, Hongkongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, czy Mołdawii. Nie zabrakło też kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce. W trakcie targów odbywa się seria wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta.
Największym atutem targów WorldFood jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców skoncentrowanych na konsumencie i wspólnie niejako oferujących innowacyjne i tradycyjne zarazem produkty. Reagując na potrzeby i trendy na rynku żywności, organizatorzy postanowili poszerzyć ofertę targów o Sektor NutraFood. Jedną z części poświęcono także żywności ekologicznej – EcoFood. Po raz kolejny gości również na tragach kilkadziesiąt włoskich firm pod wspólnym logo Bellavita. Pokaz kulinarny przeprowadzi Giancarlo Russo. Zaprosił on do udziału w pokazach Anuelo Serra oraz Kurta Schellera.