Burger King Europe GMBH poinformował o rozwiązaniu z dniem 1 lutego 2022 r. umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii, podał AmRest, który zapowiedział, że będzie kontynuował prowadzenie 93 restauracji Burger King na wymienionych rynkach.
„AmRest będzie kontynuował prowadzenie 93 restauracji Burger King na wymienionych rynkach, z zachowaniem najlepszych standardów obsługi i jakości, zgodnie z podpisanymi umowami franczyzowymi, które pozostaną w mocy. W związku z powyższym rozwiązanie umów deweloperskich nie będzie miało znaczącego wpływu na przychody, wskaźnik EBITDA i sumę aktywów AmRest” – czytamy w komunikacie.
AmRest to jeden z wiodących publicznie notowanych operatorów restauracji w Europie, posiada portfolio rozpoznawalnych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2 350 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także pod markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa i Blue Frog. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.
źródło: PAP