Bobby Burger otworzył 20 lokal w Warszawie

Newsy

Bobby Burger otworzył 20 lokal w Warszawie

12 grudnia 2019

 

Lokale Bobby Burger znajdują się w 19 miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Gdańsku czy Wrocławiu. Pierwszy lokal stacjonarny sieci został otwarty w 2013 roku w stolicy, przy ul. Żurawiej i funkcjonuje do dziś. Przez kolejne lata działalności sieć otwierała swoje burgerownie w nowych miastach i zwiększała ich liczbę na kulinarnej mapie Warszawy.

Rok 2019 to dla sieci Bobby Burger czas intensywnego rozwoju. – W mijającym roku otworzyliśmy aż siedem nowych burgerowni, w ten sposób obecnie w ramach sieci Bobby Burger działa 16 lokali własnych i 29 franczyzowych. Mogę zatem potwierdzić, że zrealizowaliśmy plan przyjęty na ten rok i zakończymy go liczbą 45 lokali działających w różnych miastach Polski – mówi Maciej Sobolewski.
Sieć powiększa nie tylko liczbę burgerowni, ale również swoje menu. Bobby Burger znany jest ze swoich kultowych burgerów 100 proc. wołowina. Od końca listopada, wśród 14 burgerów mięsnych oraz 4 wegetariańskich, klienci sieci w menu znajdą także opcję wegańską – burgera „Power Plant”. Jest to efekt współpracy z Foods Brothers, jedynym dystrybutorem na Polskę roślinnych kotletów Linda McCartney, na których bazuje pierwszy wegański burger w historii Bobby Burger.
– Na nowy rok mamy równie ambitne plany. Będziemy dalej rozwijać sieć burgerowni poprzez otwarcie kolejnych lokali, zarówno własnych, jak i franczyzowych. W najbliższych planach mamy otwarcie kolejnych burgerowni w Warszawie, m.in. przy ul. Chmielnej oraz następnych lokali w Łodzi i Bydgoszczy. Do końca 2020 roku chcemy mieć ponad 50 lokali Bobby Burger na terenie całej Polski. Z kolei do końca pierwszego kwartału przyszłego roku zamierzamy wycofać ze wszystkich naszych burgerowni plastikowe produkty jednorazowego użytku – podkreśla Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger. Największa polska sieć burgerowni w listopadzie wymieniła już plastikowe słomki na ich papierowe zamienniki, wypełniając misję społecznej odpowiedzialności biznesu.