Wrocław to kolejne miasto, w którym Telepizza chce pozyskać franczyzobiorców. Firma organizuje w mieście spotkanie dla kandydatów na licencjobiorców, którzy poprowadzą na zasadzie licencji restauracje pod logo hiszpańskiej sieci.
Telepizza chce otworzyć we Wrocławiu przynajmniej trzy pizzerie franczyzowe. Firma aktualnie poszukuje lokalizacji oraz negocjuje ceny najmu i warunki korzystania z nowych powierzchni. Osoby zainteresowane współpracą z siecią mogą otworzyć pojedynczy lokal lub zainwestować w kilka pizzerii naraz. Spotkanie z potencjalnymi inwestorami odbędzie się we Wrocławiu 24 i 25 kwietnia w jednej z restauracji sieci. Uczestnicy poznają zasady inwestycji i współpracy z siecią oraz zobaczą praktyczną stronę biznesu, czyli funkcjonowanie lokalu „od kuchni”.
Dotychczas Telepizza zorganizowała trzy podobne spotkania. Pierwsze odbyło się w 2012 roku w Krakowie, natomiast dwa pozostałe w 2013 roku – w lutym w Poznaniu i w marcu na Śląsku. – Bezpośrednie spotkania z kandydatami na franczyzobiorców odnoszą pozytywne rezultaty. Aktualnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z ich kilkoma uczestnikami. Wkrótce podpiszemy nowe umowy franczyzowe – mówi Iwona Olbryś, dyrektor Telepizza Polska.
Telepizza pozytywnie ocenia początek 2013 roku. Od stycznia do końca lutego sieć zrealizowała roczny plan rozwoju i otworzyła pięć nowych lokali. W związku z tym do końca roku sieć zyska ich znacznie więcej.
Minimalna kwota inwestycji w pizzerię Telepizza wynosi 100 tys. zł. Aktualnie w Polsce funkcjonuje 113 lokali Telepizza – 43 placówek własnych i 70 placówek franczyzowych. W 2012 roku Telepizza sprzedała ponad 6 mln sztuk pizzy, co oznacza kilkunastoprocentowy wzrost oraz zrealizowała 3 mln zamówień telefonicznych.