Wysoka frekwencja, networking, branżowe nowości i dyskusje… Wiosenna edycja targów SCF 2023 przyciągnęła do Centrum Konferencyjnego Legii Warszawa ponad 1100 uczestników – deweloperów, zarządców, przedstawicieli sektora handlowego oraz dostawców usług dla branży retail. Swoją obecność podczas wydarzenia zaznaczyła także międzynarodowa sieć B&B Hotels, która wystąpiła w podwójnej roli – partnera gastronomicznego oraz wystawcy, zainteresowanego najmem powierzchni.
Uczestnicy wydarzenia zorganizowanego w dniach 18-19 kwietnia w Warszawie mieli możliwość nie tylko zapoznać się z najnowszymi projektami, rozwiązaniami i trendami w branży centrów handlowych, lecz także odbyć wiele ciekawych spotkań oraz nawiązać mnóstwo cennych kontaktów biznesowych.
Skorzystała z niej między innymi sieć B&B Hotels, która przygotowując się do intensywnej ekspansji w Polsce, otwiera się na współpracę w lokalizacjach typu mixed-use, analizując możliwości najmu lub konwersji powierzchni w ramach centrów handlowych oraz retail parków.
Nasza sieć hotelowa słynie z tego, że pojawia się w strategicznych lokalizacjach, w pobliżu centrów miast, atrakcji turystycznych, ważnych ośrodków biznesowych lub węzłów komunikacyjnych. Utrzymując te kierunki rozwoju chcielibyśmy, aby nasze hotele można było znaleźć także przy centrach handlowych lub w obrębie retail parków, których położenie uzasadnia otwarcie B&B Hotelu. Mamy udane przykłady lokalizacji typu mixed-use na innych rynkach, które teraz chcemy również wprowadzić nad Wisłą – mówi Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu B&B Hotels Polska.
W kontekście planów rozwojowych B&B Hotels Polska na najbliższe lata, udział w targach SCF 2023 Spring, na których każdorazowo meldują się najważniejsi przedstawiciele sektora nieruchomości handlowych, trzeba uznać za strzał w „10”.
Odbyliśmy wiele ciekawych spotkań i przeprowadziliśmy mnóstwo rozmów, które mogą zaowocować nowymi otwarciami hoteli w przyszłych latach – mówi Jakub Bilik. – Ze swojej strony proponowaliśmy deweloperom, inwestorom oraz zarządcom centrów handlowych i retail parków długie umowy najmu, na okres do 30 lat. Obecność znanej, międzynarodowej marki B&B Hotels może zapewnić efektywniejsze wykorzystanie powierzchni, wzbogacenie tenant-mix i wzmocnienie wizerunku obiektu – wylicza.