Advertisement
B&B Hotel Tomaszów Lubelski po oficjalnym otwarciu

Hotele

B&B Hotel Tomaszów Lubelski po oficjalnym otwarciu

Czternaście – tyle hoteli w Polsce ma już sieć B&B Hotels, po tym jak do jej portfolio dołączył hotel w Tomaszowie Lubelskim z 50 pokojami. 28 maja br. odbyło się jego oficjalne otwarcie, podczas którego dokonano uroczystego przecięcia wstęgi.

3-gwiazdkowy B&B Hotel Tomaszów Lubelski dołączył do sieci w wyniku przejęcia. Obiekt przechodził rebranding, dlatego choć goście mogli z niego korzystać już od września 2023 r., to jego oficjalne otwarcie miało miejsce 28 maja 2024 r.

Część oficjalna spotkania rozpoczęła się od cyklu przemówień i podziękowań, będących wstępem do symbolicznego przecięcia wstęgi. Dokonali tego wspólnie: Jakub Bilik – prezes zarządu i dyrektor zarządzający B&B Hotels Polska, Laura Kunicka – Senior Development Manager B&B Hotels Polska, Anna Chmielowiec – dyrektor B&B Hotel Tomaszów Lubelski, a także Wojciech Żukowski – burmistrz miasta Tomaszów Lubelski i Tadeusz Bartecki – przedstawiciel wynajmującego, firmy B 4 Bartecki spółka komandytowa. Następnie goście wzięli udział w przyjęciu koktajlowym, podczas którego mogli wznieść toast wspólnie z przedstawicielami sieci, a także porozmawiać w mniej formalnych okolicznościach. Mieli również okazję zwiedzić obiekt i zapoznać się z klimatycznie urządzonymi pokojami.

Hotel w Tomaszowie Lubelskim to kolejny kamień milowy w rozwoju sieci oraz wyraz naszego zaangażowania w zapewnienie gościom wyjątkowych doświadczeń podczas podróży. To także następny obiekt wpisujący się w naszą długofalową strategię ekspansji w Polsce, w ramach której chcemy pozyskiwać lokalizacje głównie przez konwersje, przejęcia i nowe inwestycje z deweloperami, w modelu opartym na długoterminowych umowach najmu – mówi Jakub Bilik, prezes zarządu i dyrektor zarządzający B&B Hotels Polska.

Tomaszów Lubelski to piękne miejsce na mapie Polski, pełne historii, kultury i przyrody, a nasz hotel, usytuowany w samym jego centrum, stanowi dla gości świetną bazę wypadową do odkrywania wszystkich jego atrakcji. Jego doskonałe położenie przy drodze krajowej nr 17, w pobliżu Dworca Autobusowego i postoju prywatnych przewoźników autobusowych sprawia, że jest to także punkt, w którym warto rozpocząć zwiedzanie miejscowych atrakcji i całego, malowniczego Roztocza – dodaje Anna Chmielowiec, dyrektor hotelu.

Położony w samym centrum miasta, nieopodal historycznego rynku hotel oferuje gościom 50 nowoczesnych, klimatyzowanych pokoi z łazienkami, przeznaczonych dla 1 lub 2 osób. Stylowo urządzone wnętrza zapraszają do odpoczynku po dniu spędzonym na spotkaniach czy zwiedzaniu. Już od progu daje się tu zauważyć niezwykła dbałość o detal. Każde piętro to aranżacyjnie inna pora roku. Wnętrza są nasycone, pełne kolorów i dobrego designu. Charakteryzuje je bogactwo materiałów wykończeniowych, wśród których szczególną rolę odgrywa drewno.

Oferta hotelu obejmuje również salę śniadaniową o powierzchni 140 m2, w której codziennie serwowane są posiłki w formie bufetu. Jest ona także wykorzystywana do organizacji przyjęć okolicznościowych. W hotelowym lobby jest także dostępny B&B Shop, w którym goście mogą zakupić przekąski i napoje. Osoby podróżujące samochodem mogą skorzystać z monitorowanego parkingu. Na terenie obiektu znajduje się również mała salka spotkań, przewidziana dla grup do 10 osób. W całym budynku działa szybki, bezprzewodowy Internet. Obiekt jest klimatyzowany i dobrze wyciszony.

B&B Hotel Tomaszów Lubelski to kolejny obiekt w portfolio sieci, działający w oparciu o długoterminową umowę najmu, podpisaną z właścicielem nieruchomości. – Mamy ambicje, by w długoterminowej perspektywie objąć pozycję lidera w segmencie „value for money” w Polsce. Na początek chcielibyśmy osiągnąć liczbę 50 hoteli do 2030 roku. By zrealizować ten cel, musimy dokonywać kilka otwarć rocznie, co jest możliwe tylko przy wykorzystaniu umów najmu – podsumowuje Jakub Bilik.

B&B Hotel Tomaszów Lubelski to czternasty hotel w Polsce w portfolio międzynarodowej sieci B&B Hotels, liczącym już ponad 770 hoteli w 15 europejskich krajach, a także w Brazylii i Stanach Zjednoczonych. Marka należy do segmentu value for money i oferuje pobyt w swoich hotelach jako opcję smart, za którą kryje się dobra jakość w świetnej lokalizacji i przystępnej cenie.

źródło: materiał prasowy B&B Hotels