Okres urlopowy to czas, w którym media społecznościowe pełne są zdjęć jedzenia z różnych stron świata. Nic dziwnego – badania pokazują, że nawet co piąty Polak zamawia posiłek z myślą o wrzuceniu jego zdjęcia na media społecznościowe. Co więcej, 41% ankietowanych kieruje się zdjęciem przy wyborze potrawy w restauracji. Wpływ fotografii kulinarnej na kreowanie gastronomicznej rzeczywistości zbadał serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl.
-
41% uczestników badania Pyszne.pl kieruje się fotografią przy wyborze potrawy w restauracji,
-
70% respondentów sprawdza ofertę restauracji w mediach społecznościowych przed złożeniem zamówienia,
-
Co piątemu Polakowi zdarza się zamawiać jedzenie z myślą o publikacji jego zdjęcia w mediach społecznościowych,
-
16% ankietowanych w wieku 18-24 lata publikuje zdjęcia jedzenia w mediach społecznościowych kilka razy w miesiącu,
-
Dla 63% uczestników badania jedzenie podane ładniej smakuje lepiej.