Amrest: Wprowadza na rynek karty podarunkowe

Newsy

Amrest: Wprowadza na rynek karty podarunkowe

18 listopada 2011

Amrest jako pierwsza firma restauracyjna w Polsce wprowadza na rynek karty podarunkowe typu pre-paid. Oferta kierowana jest do klientów biznesowych, którzy szukają pomysłu na prezent dla swoich pracowników i partnerów.

Systemy świadczeń pozapłacowych umacniają swoją pozycję na Polskim rynku. Coraz więcej dużych firm decyduje się na zakup kart podarunkowych dla swoich pracowników i partnerów.  Rozwiązania tego typu stanowią efektywny sposób motywowania i nagradzania kadry, wspierania relacji z partnerami i zdobywania nowych klientów. Amrest jest pierwszą firmą gastronomiczną w Polsce, która oferuje własne karty dla klientów biznesowych.

AmKarty, dostępne od października 2011 r., są propozycją wygodnej formy płatności, akceptowanej w ponad 200 restauracjach KFC, Burger King i Pizza Hut w całej Polsce. Karta spełnia funkcje elektronicznego bonu i jest wydawana na okaziciela. Posiadacz może korzystać z niej wielokrotnie, a także łączyć ją z innymi środkami płatniczymi. Karta ważna jest przez 12 miesięcy od daty aktywowania. Klienci mają możliwość optymalizacji oferty poprzez określenie wartości zamówienia (minimalna kwota doładowania to 50 zł), warunków płatności i częstotliwości doładowania. Istotnym elementem propozycji jest możliwość okresowego zamawiania kart, co stanowi interesujące rozwiązanie dla firm stosujących premie okresowe lub zainteresowanych zakupem prezentów dla klientów biznesowych i partnerów np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Firmy mogą dzięki kartom Amrest zapewnić swoim pracownikom szybki posiłek, oszczędzając tym samym ich czas i pieniądze.  

Karty Amrest są rozwiązaniem korzystnym nie tylko ze względu na ich funkcjonalność i komfort użytkowania, ale także z przyczyn finansowych. Zakup i doładowanie karty podlega zwolnieniu z podatku dochodowego . Podobnemu zwolnieniu nie podlegają tradycyjne, papierowe bony towarowe.

„Kładziemy nacisk na korzyści dla klientów biznesowych poprzez obniżenie kosztu zakupu. Oferujemy specjalną zniżkę na zakup kart, zależną od wielkości zakupu, a dodatkowo, w przeciwieństwie do innych wydawców kart motywacyjnych, nie pobieramy prowizji przy sprzedaży. Mamy nadzieje, że tak skonstruowana oferta spotka się z zainteresowaniem przedstawicieli firm, którzy odpowiadają za systemy motywacyjne pracowników”- powiedziała Małgorzata Gruca, Loyalty & Gift Card Manager w firmie Amrest.

AmKarty sprzedawane są w kanale sprzedaży B2B, za pośrednictwem biura AmRest sp. z o. o.  Regulamin oferty a także lista wszystkich objętych nią restauracji są dostępne na stronach internetowych: http://www.kfc.pl/, http://www.burgerking.com.pl/,http://www.pizzahut.pl, http://www.amrest.eu