Spółka AmRest Holding, będąca największą, niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej, otworzyła dwusetną restaurację KFC w Polsce. Otwieranie nowych lokali jest elementem strategii AmRest, związanej ze wzmocnieniem pozycji spółki jako lidera rynku restauracyjnego w Polsce oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W ramach wszystkich marek AmRest obsługuje łącznie ponad 880 restauracji i kawiarni w 12 krajach, w tym prawie 350 lokali w Polsce.
KFC jest główną marką w portfelu AmRest. Strategia rozwoju tej sieci zakłada wzrost udziału w rynku poprzez dynamiczne tempo otwarć nowych restauracji oraz zwiększanie sprzedaży w już istniejących lokalach.
Dwusetna restauracja KFC w Polsce otwarta została w nowej formule wizerunkowej. Poprzez zastosowanie naturalnych materiałów (drewno, cegła) oraz podkreślanie swojego dziedzictwa marka nawiązuje do swoich ponadczasowych wartości i standardów, takich jak: autentyczność, wyjątkowy smak oraz świeżość i lokalne pochodzenie składników dań. Nieodzownym elementem nowej formuły jest „otwarta kuchnia”, która umożliwia klientom obserwowanie pracy kucharzy przygotowujących posiłek.
„Konsekwentnie wprowadzamy nowy model restauracji w nowo otwieranych lokalach, jak
i modernizując już istniejące. Badania wskazują, że klienci doceniają te zmiany, co pozytywnie wpływa na percepcję marki.” – mówi Olgierd Danielewicz, Prezydent Marki KFC w AmRest.
Sieć poszerzyła również zasięg usługi dostawy do domu. Aktualnie serwis dostawy obejmuje ponad 70 restauracji w Polsce, dzięki czemu w większości dużych miast można skorzystać z oferty KFC bez wychodzenia z domu – dokonując zamówienia przez telefon lub stronę internetową.
„Przekroczenie liczby 200 lokali restauracyjnych KFC jest kolejnym krokiem milowym w rozwoju naszej sieci. Polska jest dla nas kluczowym rynkiem w Europie Środkowej, z dużym potencjałem wzrostu. Dzięki rosnącemu zainteresowaniu klientów naszą ofertą, perspektywy dla dalszego rozwoju naszego biznesu są bardzo dobre. Widać to m.in. na przykładzie wyników sprzedaży. Dlatego z optymizmem patrzymy na nasz plan rozwoju sieci KFC, który zakłada zwiększanie liczby lokali w rosnącym z roku na rok tempie.– dodaje Olgierd Danielewicz.
Aktualnie AmRest prowadzi prawie 450 restauracji KFC w 8 krajach: Polsce, Czechach, Węgrzech, Serbii, Chorwacji, Bułgarii, Rosji i Hiszpanii.