Adam Chrząstowski, szef kuchni, autorytet i znawca sztuki kulinarnej, został oficjalnym ambasadorem szwedzkiej marki Tork w Polsce, oferującej rozwiązania higieniczne dla branży HoReCa. Ambasador będzie nie tylko twarzą kampanii reklamowej w mediach branżowych, ale przede wszystkim będzie korzystał z produktów Tork w swojej pracy.
Zapraszając do współpracy Adama Chrząstowskiego, Tork inauguruje kampanię informacyjną pod hasłem „Hospitality – Kitchen, Dining, Cleaning, Washroom”, mającą na celu podkreślenie kompleksowego charakteru oferty Tork, dla każdego obszaru w lokalu gastronomicznym czy hotelu. „Rozpoczynając współpracę z nami, właściciele restauracji inwestują w rozwój swoich usług. Nasze systemy higieniczne ułatwiają pracę pracownikom, a goście mogą odczuć, że znajdują się w komfortowym otoczeniu” – mówi Małgorzata Łęcka, Regionalny Dyrektor Marketingu w firmie SCA Hygiene Products, będącej właścicielem marki Tork. „Właściciel restauracji doceni zalety czyściw niepozostawiających włókien na talerzu czy osuszanych potrawach, dozowników do ręczników papierowych, które pomagają utrzymać porządek w miejscu pracy czy mydła do rąk o wysokich parametrach antybakteryjnych. Podnosząc wydajność codziennej pracy, można jeszcze skuteczniej zatroszczyć się o swoich klientów, bo Hospitality oznacza przecież gościnność.”
Adam Chrząstowski znany jest z kreatywności oraz zamiłowania do niekonwencjonalnego łączenia smaków i aromatów. W swojej pracy nie uznaje kompromisów, jeśli chodzi o jakość i dobry smak. „W naszej firmie chętnie wspieramy pracowników w realizowaniu ich ambicji zawodowych – mówi Małgorzata Łęcka – dlatego szukając ambasadora zależało nam na zaangażowanej osobie, dla której kuchnia to autentyczne zamiłowanie. Proponując panu Adamowi pracę z produktami Tork, chcemy wspierać go w dalszym realizowaniu swoich pasji.”
Umowa pomiędzy Tork a Adamem Chrząstowskim obowiązuje do końca 2012 r.