Z okazji diamentowej rocznicy pierwsza i największa na świecie prestiżowa marka hotelowa przygotowała koktajl InterContinental75.
InterContinental Hotels & Resorts świętując swoją diamentową rocznicę istnienia, zaprasza gości do celebrowania radości podróżowania i odkrywania na nowo hoteli i resortów InterContinental na całym świecie. Do kwietnia 2022 r. goście mogą skorzystać z limitowanych ofert, od musujących koktajli rocznicowych po emocjonujące doświadczenia z pobytu. W ramach inicjatywy 75-lecia i programu IHG Journey to Tomorrow firma InterContinental Hotels & Resorts przekaże również 75 tys. dolarów na rzecz organizacji Water.org, wspierając 15 tys. osób, które uzyskają dostęp do czystej wody dzięki zrównoważonym, lokalnym projektom.
Rocznicowy koktajl o nazwie „InterContinental75” będzie serwowany w ponad 130 hotelach i resortach InterContinental. InterContinental75, będący nowym wyobrażeniem uwielbianego klasycznego koktajlu French 75, powrócił do życia dzięki globalnemu partnerstwu z dwoma innymi pionierskimi markami – założoną w 1785 r. Piper-Heidsieck Champagne oraz The Botanist Islay Dry Gin, wytwarzającą ręcznie robiony gin z roślin zbieranych na wyspie Islay.
Goście hotelu InterContinental Warszawa, mogą skosztować koktajlu InterContinental75 w barze +OneBar, znajdującym się na 1. piętrze hotelu.
Choć dokładny czas powstania koktajlu jest przedmiotem dyskusji (źródła twierdzą, że powstał on w paryskim New York Bar w 1915 r. lub dekadę później, u szczytu prohibicji), picie koktajlu French 75 historycznie oznaczało świętowanie ważnych wydarzeń. Z okazji 75. rocznicy powstania marki InterContinental oraz z myślą o przyszłości podróżowania w hotelach pojawią się nowoczesne wersje tego klasycznego koktajlu.
InterContinental75 to orzeźwiający koktajl z nutą miodu oraz aromatami cytrusów i ziół. Koktajl jest połączeniem The Botanist Islay Dry Gin, szampana Piper-Heidsieck NV brut, soku z cytryny i wody miodowej.
Jesteśmy zaszczyceni, mogąc wznieść toast z naszymi gośćmi, właścicielami, partnerami i współpracownikami, aby uczcić InterContinental Hotels & Resorts i wszystko, co ta marka oznacza – radość podróżowania i odkrywanie kultur na całym świecie. W tym trudnym okresie ważne jest, aby poświęcić czas na świętowanie ważnych etapów i zacząć cieszyć się nowymi przygodami, kiedy tylko możemy. Marka InterContinental była częścią wielu wyjątkowych momentów w swojej 75-letniej historii i nadal jest miejscem, w którym można świętować, łączyć się i rozkoszować – mówi Jane Mackie, starszy wiceprezes IHG ds. globalnego marketingu marek luksusowych i premium. Kolejny etap InterContinental, w którym otwieramy nowe drzwi od Rzymu do Rijadu, będzie obejmował świeże, 360-stopniowe podejście do doświadczeń gości dzięki nowym partnerstwom i innowacjom.
Marka InterContinental została utworzona w 1946 r. przez Juana Trippe, założyciela Pan American Airways, z odważną wizją zapewnienia luksusowego zakwaterowania w każdym zakątku świata. Siedemdziesiąta piąta rocznica powstania marki to nie tylko moment, by spojrzeć w przyszłość, ale także by docenić jej bogate dziedzictwo: Wraz z otwarciem hotelu Phoenicia w Bejrucie w 1961 r. marka InterContinental stała się pierwszą międzynarodową siecią hotelową na Bliskim Wschodzie; Martin Luther King napisał swoje słynne „I Have a Dream” w InterContinental The Willard Washington D.C. w 1963 r.; InterContinental Shanghai Wonderland otrzymał tytuł cudu architektonicznego i pierwszego na świecie hotelu w kamieniołomach w 2018 roku, a InterContinental New York Barclay służył jako oficjalny hotel turnieju tenisowego U.S. Open w 2021 roku.
Dziś, jako sieć licząca 206 istniejących hoteli i ponad 70, które zostaną otwarte w najbliższych latach, marka InterContinental pozostaje wierna swojej wizji luksusowych podróży do rozwijających się i uznanych miejsc. W najbliższych miesiącach otworzy nowe drzwi w inspirujących lokalizacjach takich jak Barcelona w Hiszpanii, Sorrento w Australii, Ras Al Khaimah w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Kaohsiung na Tajwanie i Appi Kogen w Japonii.