Sieć AMIC Energy z restauracjami Subway® – otworzyła właśnie 50-tą placówkę z ofertą kultowej amerykańskiej marki.
Wydarzenie połączono z szeregiem specjalnych promocji dla klientów i fanów oferty SUBWAY® na przebudowanej stacji AMIC Energy w Gliwicach! Od 30 września mieszkańcy Gliwic, kierowcy, klienci i wszyscy odwiedzający stację przy ul. Pszczyńskiej 100A, mogą skorzystać z szerokiej oferty sandwiczy, wrapów i sałatek w ramach menu SUBWAY®, jak również z licznych promocji przygotowanych specjalnie dla nich! Świętowanie otwarcia 50-tej restauracji w sieci AMIC Energy zostało zaplanowane na wszystkich stacjach z SUBWAY®. Od 30 września do 7 października 2021 roku na każdej stacji AMIC Energy z SUBWAY® klienci, kupujący dowolnego SUBa, otrzymają ciasteczko GRATIS.
Wdrożenie projektu SUBWAY®, jako głównego konceptu gastronomicznego sieci AMIC Energy, zapewniło nam przede wszystkim szeroką i różnorodną ofertę. Waga coraz większej świadomości oraz oczekiwań Klientów, skłoniła nas do rozwoju konceptu SUBWAY®, co bardzo szybko spotkało się ze wzrostem liczby osób odwiedzających nasze stacje. Klienci docenili naszą odpowiedź na ich oczekiwania. Wysoka jakość produktów, możliwość samodzielnego komponowania posiłku oraz dostępność wielu propozycji smakowych, w tym również wegańskich, połączona z możliwością szybkiego zjedzenia posiłku, w drodze do pracy czy szkoły sprawiła, że na nasze stacje są częściej odwiedzane. Niejednokrotnie również przez Klientów niezmotoryzowanych – komentuje Irmina Karpińska Marketing & Convenience Director. Dynamiczny rozwój konceptu SUBWAY® na stacjach AMIC Energy był również niezmiernie istotny w trakcie pandemii. Precyzyjne procedury SUBWAY® związane ze standardami czystości, myciem rąk oraz zmianą rękawiczek przed przygotowaniem każdego produktu wpłynęły na zaufanie i poczucie bezpieczeństwa wśród naszych Klientów – dodaje.
AMIC Energy rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Wdrożenie restauracji SUBWAY® na 50-ciu stacjach paliw w zaledwie 3 lata wymagało pełnego zaangażowania całego zespołu, pracowników, operatorów oraz sprzedawców AMIC Polska. Wyzwania napotkane na tej drodze to m.in. dopasowanie konceptu do powierzchni stacji, szkolenia sprzedawców, oraz utrzymanie procedur i wysokich standardów w ramach działań operacyjnych. – komentuje Joanna Chodakiewicz, Senior Category Manager. Od roku 2020 dynamicznie rozwijamy współpracę z trzema platformami umożliwiającymi dostawę oferty gastronomicznej. Nasze produkty można zamówić na Uber Eats, Pyszne.pl oraz Glovo. To była bardzo dobra decyzja, która pozytywnie wpłynęła na sprzedaż naszej oferty również w trakcie pandemii, i jak pokazują wyniki, utrzymuje się na stabilnym poziomie również teraz, gdy działalność lokali gastronomicznych została wznowiona – dodaje.