Już od 50 lat marka SUBWAY® serwuje sandwicze pełne dodatków i świeżych warzyw. Doświadczenie oraz dbałość o najmniejsze szczegóły powodują, że stała się jedną z najlepiej rozwijających się sieci gastronomicznych na świecie i codziennie przyciąga amatorów SUBów.
Urodziny, zwłaszcza te „okrągłe” to doskonały pretekst do podsumowań. Przez pół wieku swojej działalności amerykańska sieć weszła na rynki 110 krajów świata. Nowoczesne podejście do kwestii żywieniowej oraz obsługi klienta sprawiły, że SUBWAY® błyskawicznie zyskał popularność. Każdy może stworzyć dowolnego sandwicza, zgodnie ze swoimi upodobaniami. Nie zmienia to jednak faktu, iż do wyboru klientom pozostawia się cały szereg przepysznych kombinacji. Do przygotowania nowych przepisów, sandwiczowi artyści inspirowani są tradycjami kulinarnymi różnych regionów świata.
W ofercie znajdziemy zatem pastę z pożywnego awokado, meksykańskiego kurczaka Fajita, salami i pepperoni charakterystyczne dla kuchni włoskiej oraz amerykański stek. Marka ze swoim menu wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom wegetarian – stąd dostępne są bezmięsne sandwicze wypełnione po brzegi soczystymi warzywami. Po produkty SUBWAY® mogą sięgać także ci, którzy skrupulatnie liczą kalorie – specjalnie dla nich stworzono SUBy „poniżej 6g tłuszczu” oraz „sałatkowe wersje” ulubionych sandwiczy.
SUBWAY® ma swoich wiernych fanów wśród światowej sławy osobowości. Twarzami marki byli m.in. Pele czy Michael Phelps. W Polsce sieć promowała Ewa Farna. Amatorami apetycznych sandwiczy okazali się również Brad Pitt, Angelina Jolie, a także Justin Bieber
– którzy zaglądają do restauracji, aby zamówić ulubione produkty.
Restauracje SUBWAY® można znaleźć w kilku niestandardowych lokalizacjach,
mi.in. w kościołach, szpitalach, bazach wojskowych, pralniach oraz na statku. Ponadto przez 18 miesięcy SUBWAY®, dostarczał sandwicze budowniczym 105 piętrowej Freedom Tower
w Nowym Jorku. W Polsce marka przygotowała akcję ambientową na poznańskim lotnisku. Podróżni, którzy wracali zimą z ciepłych krajów zastali „ciepło przywitani” – zamiast swoich walizek na taśmie bagażowej ujrzeli platery z sandwiczami.
A co marka przygotowała z okazji swojej 50-ki? W USA pracownicy SUBWAY® pobili rekord Guinnessa. Aż 1481 osób w tym samym czasie przygotowało ulubione sandwicze, którymi następnie obdarowano członków Armii Zbawienia. Do zabawy zostali zaproszeni sandwicz artyści, managerowie oraz dostawcy z całego świata. Corocznej konwencji towarzyszył radosny i niepowtarzalny klimat, podkręcany urodzinową atmosferą. Dodatkowo impreza odbyła się nie gdzie indziej, tylko w Las Vegas. Aby uczcić swoją 50-kę marka również zmieniła nazwę jednej z ulic w Milford (stan Connecticut). Teraz mieszkańcy mogą spacerować po Subway street.
W Polsce, SUBWAY® postanowił zorganizować konkurs wykorzystując media społecznościowe. Niewątpliwie marka zaskoczy swoich fanów serią tematycznych postów, które pojawią się na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie. Ci, którzy złożą najoryginalniejsze życzenia SUBWAYowi, będą mieli szansę wygrać atrakcyjne nagrody – iPhone’a 6, iPada oraz vouchery na sandwicze. Ponadto w restauracyjnym menu pojawi się niespodzianka – urodzinowy SUB. Zaś od września w restauracjach SUBWAY® czeka dodatkowa promocja.