Od prawie pół wieku marka SUBWAY® serwuje sandwicze pełne dodatków i świeżych warzyw. Doświadczenie, dbałość o składniki i ciągłe eksperymentowanie ze smakami powodują, że w swoje 49 urodziny marka jest w kwitnącej formie i ciągle przyciąga nowych fanów apetycznych Subów.
Przez 49 lat swojego działania amerykańska sieć weszła na rynki 108 krajów świata. Fani marki zawdzięczają jej nowe podejście do idei pożywnej kanapki i dodatków, które mogą się w niej znaleźć. Dzięki poszukiwaniom inspiracji w kuchniach z całego świata w sandwiczach pojawiła się m.in. pasta z awokado, meksykański kurczak w marynacie Fajita czy amerykański stek. W menu ponad 42.500 restauracji SUBWAY® można znaleźć też jedyny w swoim rodzaju flatbread, czyli płaski chleb. Sieć stara się stale zaskakiwać swoich klientów kolejnymi nowościami, ale też przywiązuje wagę do smaków i zwyczajów żywieniowych i kulturalnych obowiązujących na lokalnych rynkach. Stąd całkowicie wegetariańskie restauracje w Indiach czy restauracje oferujące mięso halal w krajach muzułmańskich.
Sandwicze SUBWAY® mają swoich fanów także wśród światowej sławy osobowości. Twarzami marki byli m.in. legenda piłki – Pele oraz najbardziej utytułowany pływak świata – Michael Phelps. Polską twarzą sieci była Ewa Farna. Zrobionego na życzenie sandwicza można rozpoznać nie tylko po specyficznym, pociągłym kształcie, ale też dzięki górze świeżych warzyw, znaku rozpoznawczym Subów. Restauracje sieci można znaleźć w różnych nietypowych lokalizacjach, w kościółach, szpitalach czy bazach wojskowych. Przez 18 miesięcy punkt SUBWAY®, ulokowany w kontenerze i podnoszony przez dźwig, dostarczał sandwicze budowniczym 105 piętrowej Freedom Tower w Nowym Jorku. Sandwicze zasłynęły także jako bohater udanego eksperymentu. Jared Fogle, odżywiając się przez rok w restauracjach SUBWAY®, schudł 111 kg.
Amerykańska sieć od lat podkreśla wagę uwzględniania świeżych produktów w diecie, ograniczania soli i spożywania warzyw, które pozwalają na aktywne życie. Była wielokrotnie doceniana za promowanie świadomego podejścia do odżywiania.