W zakończonym wiosennym Restaurant Weeku wzięło udział więcej gości, niż rok wcześniej, bo aż 90 tys. Odwiedzili prawie 350 restauracji, pośród których zadebiutowało prawie 100, a kilkanaście otrzymało niemal same najwyższe oceny w Plebiscycie Gościa. Przez całe lato potrwa więc dogrywka, by dania zostały ocenione przez kolejnych festiwalowych gości. Przedłużony Restaurant Week potrwa do 31 sierpnia.
Warto odwiedzić te najlepsze restauracje, do których nie zdążyliśmy zajrzeć podczas Festiwalu – mówi Maciej Żakowski, jeden z organizatorów Restaurant Week. Dlatego przez całe lato w 15 restauracjach w stolicy potrwa pierwsza w historii dogrywka, która wyłoni ostatecznego zwycięzcę Festiwalu. Przy okazji Goście będa mieli wreszcie szansę na odwiedzenie jeszcze większej liczby najlepszych restauracji!
Sukces i przedłużenie Festiwalu
Na otwarcie branży gastronomicznej z utęsknieniem czekali zarówno goście, jak i restauratorzy. Przełożyło się to na wysoką frekwencję podczas wiosennej edycji Restaurant Week. Mimo obłożenia 50% stolików, w Festiwalu wzięło udział ponad 90 tysięcy gości! To wielki sukces kampanii #IDŹ!, dlatego organizatorzy postanowili przedłużyć Festiwal aż do 31 sierpnia. W letniej odsłonie Restaurant Week weźmie udział kilkanaście zwycięskich warszawskich restauracji, w których będzie można spróbować dań najczęściej ocenianych przez gości Festiwalu jako doskonałe.
Cieszymy się, że Goście tak licznie wzięli udział w wiosennej edycji Restaurant Week. To był szczególnie trudny Festiwal, który odbył się po półrocznym lockdownie. Mimo wszelkich wysiłków, udało nam się podjąć więcej Gości niż w ubiegłym roku, co tylko świadczy o tym, jak bardzo tęskniliśmy za normalnością. Restauracje odgrywają bardzo ważną rolę w socjalizacji, utrzymywaniu kontaktów z bliskimi. To potrzeba, której nie były w stanie zaspokoić usługi jedzenia na dowóz i to właśnie za spotkaniami w ogródkach i restauracjach tęskniliśmy najbardziej. Celem Festiwalu było wsparcie ponownego otwarcia gastronomii, stąd też pomysł na wielką kampanię promocyjną, która została skierowana największym przebojom najlepszych restauracji w Polsce. Ostatnie tygodnie to wielkie święto powrotu sceny restauracyjnej w naszą codzienność, a Festiwal miał za zadanie pomóc restauracjom odrodzić się po kilku miesiącach zamknięcia branży. Jesteśmy szczęśliwi, że dzięki wspaniałym Gościom się to udało, dlatego też postanowiliśmy przedłużyć Festiwal aż do końca sierpnia – zaznacza Max Pollo, COO Restaurant Club.
W aplikacji https://app.rclb.pl i na stronie www.RestaurantWeek.pl dostępne są już rezerwacje na przedlużony Festiwal. Letnia odsłona Restaurant Week pozostaje wierna filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowana żywność w restauracjach ograniczona jest do minimum.
#IDŹ! z rekordowymi wynikami
Rezerwacje: https://app.rclb.pl; www.RestaurantWeek.pl
Termin Festiwalu: 1 lipca – 31 sierpnia 2021