Rok 2011 był dla nas bardzo pracowity. W marcu hucznie świętowaliśmy otwarcie pierwszego lokalu Domino’s Pizza, który mieści się przy ul. Bukowińskiej w Warszawie. W oficjalnym przecięciu wstęgi uczestniczył sam Prezes Domino’s Pizza – Patrick Doyle oraz Ambasador USA w Polsce. W kolejnych miesiącach systematycznie otwieraliśmy następne pizzerie, jednocześnie obserwując rynek, zbierając nowe doświadczenia i poznając preferencje klientów. W naszej strategii rozwoju na rok 2011 założyliśmy, że otworzymy łącznie 12 pizzerii i z przyjemnością możemy powiedzieć, że nasz plan został wykonany w 100%.
Szukając nowych lokalizacji pod pizzerie Domino’s staramy się wybierać miejsca znajdujące się przy ruchliwych ulicach, będące dużymi skupiskami mieszkańców, bądź też mieszczące się w pobliżu np. centrów biurowych (jak nasz lokal przy ul. Marynarskiej). Na razie nie planujemy wprowadzać pizzerii Domino’s np. do centrów handlowych.
Równolegle z rozwojem sieci, wyszukiwaniem nowych lokalizacji, przygotowywaniem lokali do otwarcia czy też rekrutacją i szkoleniem nowych pracowników, organizowaliśmy różnego rodzaju akcje promujące Domino’s Pizza. Jako amerykańska sieć pizzerii w lipcu gościliśmy w rezydencji Ambasadora USA w Polsce, gdzie wspólnie z zaproszonymi gośćmi świętowaliśmy Dzień Niepodległości i częstowaliśmy naszą gorącą pizzą. Ostatnio wzięliśmy udział w międzynarodowej akcji Global Domino’s Day, zorganizowanej z okazji urodzin Domino’s Pizza. To zorganizowane na szeroką skalę „pizza party” odbyło się w tym samym dniu łącznie w 19 krajach na całym świecie. Ponadto zorganizowaliśmy również m.in. lokalną akcję „Złap gorącą pizzę na przystanku”, w ramach której na wybranym przez facebook’owych fanów Domino’s przystanku rozdawaliśmy gorącą pizzę.
Mamy ambicję aby Domino’s Pizza stała się największą w Polsce siecią pizzerii, która koncentruje się wyłącznie na dostawie pizzy na zamówienie. To nasza specjalizacja i coś, co odróżnia nas od konkurencji. Nasza pizza przygotowywana jest z wysokiej jakości składników sprowadzanych od sprawdzonych dostawców a błyskawiczny czas jej dostawy do klienta (maksymalnie w 30 minut od momentu złożenia zamówienia) gwarantuje jej doskonały smak i odpowiednią temperaturę. Chcemy zmienić świadomość konsumentów i udowodnić im, że pizza na zamówienie może być smacznym i pełnowartościowym posiłkiem.
Maciej Jania, Managing Director DP Polska SA