Sieć pizzerii Solo Pizza, funkcjonująca na rynku od 15 lat, w ostatnim czasie przyspieszyła tempo rozwoju. Na celowniku są centra handlowe. Kilka dni temu otwarto dziesiątą restaurację, tym razem w CH Port Łódź. Do końca przyszłego roku ma powstać minimum 5 kolejnych lokali. Pizzerie Solo Pizza można odwiedzić na razie tylko w Piotrkowie Trybunalskim, Niechorzu oraz Łodzi, skąd wywodzi się koncept. Tu też działa 8 pizzerii.
Część lokali nalezy do Beaty Bednarek-Zielińskiej, część zaś prowadzona jest przez franczyzobiorców. Kapitał niezbędny do uruchomienia Solo Pizzy to minimum 100 tys. złotych. Odpowiedni lokal powinien mieć ok. 100 mkw.Pizzerie mają w menu 36 rodzajów pizzy, makaronów, sałatki i sałaty.
Solo Pizza jest jednym z blisko 30 konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii funkcjonujących w naszym kraju. Największe sieci rozwijające się w ten sposób to Da Grasso, Telepizza, Gruby Benek, Dominium Pizza i Biesiadowo.
(Źródło: www.franczyzawpolsce.pl; Joanna Cabaj-Bonicka; jcabaj@arss.com.pl)