Office

PORADNIK RESTAURATORA


Heidi Handkowska

Redaktor Naczelna

 

 

  • „Poradnik Restauratora” to ogólnopolskie czasopismo specjalistyczne adresowane do branży HoReCa.
  • Ukazuje się od 1999 roku (20.rok! na rynku).
  • Od początku istnienia pisma przyjęto formułę poradniczą, jako najbardziej odpowiadającą oczekiwaniom Czytelników.
  • 12 wydań w roku – możliwość dokładnego zaplanowania kampanii reklamowej – pismo ukazuje się na początku każdego miesiąca.
  • Nakład kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) wśród czasopism skierowanych do szefów kuchni, właścicieli i kadry kierowniczej restauracji, lokali gastronomicznych, firm cateringowych, a także do szkół gastronomicznych i hotelarskich – 10 100 egz.
  • „Poradnika Restauratora” jest od lat liderem na rynku prasy branżowej w sektorze HoReCa wg badań przeprowadzonych przez uznane instytuty badawcze, m.in. Pentor 2001 r., IQS & Quant Group 2002 r., PBS DGA 2009 r., Millward Brown 2015 r., Kantar IV kwartał 2017 r.

teaser 129x60

  • „Poradnika Restauratora” dociera do największej ilości osób decyzyjnych w sektorze HoReCa. Jest również wskazywany jako najbardziej przydatny w pracy, szczególnie tam gdzie najtrudniej dotrzeć przedstawicielom handlowym reklamodawców tj. w punktach gastronomicznych w miastach od 15 do 99 tys. mieszkańców (Kantar IV kwartał 2017).
  • Wysyłka adresowa imienna do właścicieli restauracji, managerów i szefów kuchni - bezpośrednio do rąk specjalistów w branży gastronomicznej. „Poradnika Restauratora” jest również dostępny w 3 międzynarodowych sieciach cash and carry.
  • Silne wsparcie online: Nowoczesny od maja 2019 r. serwis informacyjny www.poradnikrestauratora.com.pl, newsletter oraz strona na FB.

W celu uzyskania najwyższego poziomu merytorycznego redakcja „Poradnika Restauratora” od lat współpracuje z naukowcami i wykładowcami z takich ośrodków jak:

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
  • PMR
  • GfK Polonia
  • Kancelaria Prawnicza

Współpraca redakcyjna została nawiązana również z wieloma praktykami w branży gastronomicznej:

  • Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierników
  • Fundacja Klubu Szefów Kuchni
  • Polska Inicjatywa Kulinarna
  • Stowarzyszenie Kucharzy Polskich
  • Euro-Toques Polska
  • Polska Izba Gospodarcza Restauratorów i Hotelarzy
  • Krakowska Szkoła Restauratorów
  • Akademia Kelnerska Grzegorza Górnika

„Poradnik Restauratora” jako opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski jest patronem medialnym najważniejszych targów branżowych i konkursów m.in.:

  • Eurogastro (Warszawa)
  • PolagraGastro (Poznań)
  • Expo Sweet (Warszawa)
  • HORECA / GASTROFOOD (Kraków)
  • Kulinarny Puchar Polski (ogólnopolski)
  • Kulinarny Talent (Warszawa)
  • Arte Culinaria Italiana
  • Chefs Only

Z racji wysokiej pozycji na rynku prasy HoReCa redakcja „Poradnika Restauratora” jest zapraszana i ma także zaszczyt regularnie patronować prestiżowym wydarzeniom międzynarodowym m.in.:

  • Chefs World Summit (Monaco) – od 2016 r. jako jedyny patron medialny z Polski 
  • Les Chefs en Or (Paryż)
  • SIAL (Paryż)
  • Leaders in HoReCa (Praga).