Przez długie tygodnie lokale były zamknięte. Jak sobie radzić w tej sytuacji? Jakie działania podejmować? Zastanawiali się dzisiaj, w poznańskiej restauracji Concordia Taste, podczas kreatywnych warsztatów „Gastronomia w czasach pandemii” szefowie kuchni, restauratorzy, dziennikarze kulinarni, blogerzy czy przedstawiciele organizacji turystycznych. Poradnik Restauratora uczestniczył w tym wydarzeniu.


Wszyscy pracowali metodą warsztatową zgodnie z metodą Creativity Thinking. Jej twórczynią i jednocześnie moderatorem warsztatów była Sylwia Hull Wosiek, Development Creativity Manager w Concordia Design i certyfikowana trenerka biznesu z wieloletnim doświadczeniem. Warsztaty składały się z kilku etapów procesowych, m.in. z analizy trendów, badań, ideacji (generowania pomysłów) i testowania.

– Na wdrożenie przyjdzie czas po warsztatach. Chcemy zintegrować środowisko i wykorzystać efekt synergii – mówi Ewa Voelkel Krokowicz, właścicielka Concordia Taste . Wszyscy znaleźliśmy się w trudnej i nowej dla nas sytuacji i wierzymy, że razem uda nam się wypracować ciekawe i skuteczne rozwiązania – dodaje.

Warsztaty rozpoczęły się od przedstawienia międzynarodowych trendów w gastronomii, o których opowiedziała uczestnikom on-line dziennikarka i autora bloga mintaeats.com Małgorzata Minta.

20200602_0900111
20200602_0900111
20200602_0900351
20200602_0900351
20200602_0922541
20200602_0922541
20200602_0948511
20200602_0948511
20200602_0948541
20200602_0948541
20200602_1229001
20200602_1229001

 

Kalendarium

Najpopularniejsze