1 milion urządzeń konwekcyjno-parowych Rational

Newsy

1 milion urządzeń konwekcyjno-parowych Rational

26 czerwca 2019

 

Tak naprawdę jest to zwykłe urządzenie SelfCookingCenter, jakich setki codziennie opuszczają hale produkcyjne zakładu RATIONAL w Landsberg am Lech. Ten piec konwekcyjno-parowy na stałe zapisze się jednak w historii firmy — w końcu jest to milionowe urządzenie. „To kamień milowy w rozwoju firmy RATIONAL”, wyjaśnia Peter Wiedemann, dyrektor techniczny spółki akcyjnej. Gdy w 1973 r. Siegfried Meister założył przedsiębiorstwo, nikt nie spodziewał się tak ogromnego sukcesu w tak krótkim czasie. Już po trzech latach działalności firmy wyprodukowano pierwszy piec konwekcyjno-parowy, a technologia była od tego czasu stale ulepszana. Obecnie w urządzeniach RATIONAL na całym świecie produkuje się dziennie ponad 130 milionów potraw.

Sekretem sukcesu firmy jest zorientowanie na klienta i specjalizacja. Od pierwszego dnia pracownicy zakładu w Landsberg skupiali się na tym, aby oferować osobom pracującym w kuchniach profesjonalnych największe możliwe korzyści. „I to właśnie z tymi osobami pragniemy wspólnie świętować nasz jubileusz”, wyjaśnia dr Peter Stadelmann, przewodniczący zarządu spółki. Dlatego też zadecydowano o tym, aby wysłać milionowy piec konwekcyjno-parowy w trasę i zaprezentować go na najważniejszych targach na całym świecie. Jubileuszowe urządzenie będzie można łatwo rozpoznać po napisie „1 000 000”, złotym pokrętle oraz wyjątkowej osłonie: „To SelfCookingCenter® trafi do piwiarni Hofbräuhaus”, opowiada Stadelmann, „dlatego też na jego osłonie widnieje logo tego najsłynniejszego browaru świata”. Po zakończeniu festiwalu Oktoberfest SelfCookingCenter® wróci do Niemiec i stanie w Hofbräuhaus.

Przedsiębiorcy w przedsiębiorstwie, tzw. „U.i.U.” (niem. „Unternehmer im Unternehmen”), za których uważają się pracownicy Rational, nie mają zamiaru spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie.

– Na całym świecie znamy około cztery miliony kuchni profesjonalnych, wykorzystujących naszą technologię. Jest to liczba, która motywuje nas do działania –  przyznaje Markus Paschmann, dyrektor działu sprzedaży i marketingu, a następnie dodaje: – Mimo, że liczba kuchni korzystających z naszych urządzeń stale rośnie, nadal istnieje wielu klientów, których pragniemy zachwycić wyjątkowymi zaletami naszych produktów.

 

djmedia:49