Herbaty Battler wreszcie na polskim rynku

Producenci

Herbaty Battler wreszcie na polskim rynku

Czy herbaty Battler to produkt, na który czekali konsumenci i sprzedawcy? Wszystko na to wskazuje! Począwszy od wysokiej jakości, przez charakterystyczne opakowanie i szeroką ofertę, aż po intensywną i skuteczną akcję promocyjną… Battler ma wszystko, czego potrzeba marce, szukającej swojego miejsca na rynku.

Pojawienie się marki Battler na polskim rynku to dobra wiadomość dla wielbicieli herbaty. Ale także – dla sprzedawców, potrafiących wykorzystać biznesowe okazje. Piękne opakowania, przyciągające uwagą charakterystyczną, stylową szatą graficzną, pojawiły się już na półkach sklepowych. W marcu herbaty Battler można było znaleźć m.in. w sieci Biedronka. Jednocześnie wystartowała wielokanałowa kampania, mająca na celu budowanie świadomości nowej marki oraz informowanie konsumentów o jej produktach i filozofii. Początkowo działania promocyjne realizowane były w internecie oraz w sklepach, ale kulminacja kampanii dopiero przed nami… Jeśli ktoś nie słyszał jeszcze o herbatach Battler – na pewno wkrótce o nich usłyszy!

Esencja świeżości

Polacy uwielbiają herbatę i sięgają po nią przy każdej okazji. Herbatę pije się do śniadania, podaje po obiedzie, przy herbacie się rozmawia, na herbatę się zaprasza… A od kiedy wybór smaków i gatunków dostępnych na rynku zaczął się powiększać – Polacy chętnie odkrywają nowe marki. Dziś, oferując gościom herbatę, wypada zapytać, jaką piją najchętniej, a większość osób ma w swojej szafce kilka różnych gatunków. Oto idealny moment na odkrycie marki Battler! Posiada ona wszystkie cechy dobrego produktu. Sięgną zarówno po niego wymagający nabywcy i znawcy herbaty, jak i osoby szukające odmiany – nowości, która przełamie codzienną rutynę.

Esencja jakości i korzyści

Ojczyzną herbat Battler jest Cejlon – od ponad 100 lat jeden z najpopularniejszych producentów herbaty na świecie. Co więcej – wszystkie one pochodzą z wyselekcjonowanych plantacji, stosujących tradycyjne metody produkcji. Są uprawiane z poszanowaniem dla środowiska i pracy ludzkich rąk. Marka może pochwalić się wieloma certyfikatami, świadczącymi o najwyższej jakości jej produktów, m. in. Certyfikatem Cejlońskiego Lwa. Wszystko to składa się na produkt, w którym konsumenci odnajdą niewyczerpane źródło orzeźwienia i aromatu, sprzedawcy zaś – esencję korzyści!

Esencja skutecznej promocji

Jest wiele powodów, dla których warto sięgnąć po markę Battler – ale najpierw trzeba o niej usłyszeć! Na szczęście GladioGroup – importer produktu na rynek polski, zdecydował się na wsparcie sprzedaży mocną wielokanałową akcją komunikacyjną. Pierwsze z szeregu działań, realizowanych pod wspólnym hasłem „Esencja płynąca z Cejlonu”, pojawiły się w mediach społecznościowych – na facebookowym profilu marki, a także na Instagramie. Kluczowe dla komunikacji słowo „Esencja”, pojawiało się w różnych kontekstach, budując świat marki. Od samego początku doskonale sprawdziła się współpraca z influencerami, którzy chętnie i z prawdziwym zaangażowaniem dzielili się informacjami na temat marki, wplecionymi w historie ich codziennego życia i pasji. Pomysły były różne – od przepisów kulinarnych z wykorzystaniem produktu, przez informacje na temat jego składu i postów lifestylowych, aż po konkurs, zorganizowany przez jedną z czołowych polskich instagramerek. Zasięgi były imponujące!

Esencja dobrego biznesu

Konsumenci coraz lepiej znają herbaty marki Battler. Pojawiały się już na półkach sklepów Biedronka, a medialne działania skutecznie przyciągają uwagę do nowej marki i wzbudzają zainteresowanie jej ofertą. To dopiero początek, bo na drugą połowę roku planowana jest intensyfikacja kampanii, rozszerzenie jej o działania w formule B2B oraz trade marketingu, a przede wszystkim – o dużą telewizyjną kampanię reklamową. Esencją dobrego biznesu jest umiejętność przewidywania – tak, by na popyt odpowiedzieć podażą. Dlatego warto przygotować się już wcześniej i zadbać o odpowiednią ilość herbaty Battler w magazynie i na półkach!

Artykuł  zewnętrzny